Geplaatst: 18 oktober 200618 jaren comment_523381 het ljikt me leuk een top gear met gta sa te maken ales zit er voor in een hangar bij je vliegfeld in de weostijn vette autos en stunts zou iemand me kunnen helpen met dit te doen het moet gewoon kunnen het is nog een eidee en heb nog nix dus als er mensen willen helpen zeg het me maar ales is welkom
Geplaatst: 20 oktober 200618 jaren comment_524579 goed idee maar je moet dus wel van heel veel auto's de maximum snelheid weten lijkt mij en van 0 t/m 100 op wiki gta staan er wel een paar snelheden maar het is dus handig om snelheids meter mod te hebben en stunts waarom zou het ? hoort niet bij top gear maar wel de snelheids test waarbij de coureur een bepaalde trac aflegd en daarbij kijkt wie het snelste is mij lijkt de Las venturas highway trac wel een goeie trac _________________ http://video.google.nl/videoplay?docid=-85...ration%3Amedium ma stunt movie Bewerkt: 20 oktober 200618 jaren door Sseb
Geplaatst: 20 oktober 200618 jaren comment_524583 dit is misschien een domme vraag, maar wat is een top gear? :$ :$
Geplaatst: 20 oktober 200618 jaren comment_524586 Dat is een Britse-TVshow over auto's maar hoort dit niet in het modding fora?
het ljikt me leuk een top gear met gta sa te maken ales zit er voor in een hangar bij je vliegfeld in de weostijn
vette autos en stunts zou iemand me kunnen helpen met dit te doen het moet gewoon kunnen
het is nog een eidee en heb nog nix dus als er mensen willen helpen zeg het me maar
ales is welkom