x-junky Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 het ljikt me leuk een top gear met gta sa te maken ales zit er voor in een hangar bij je vliegfeld in de weostijn vette autos en stunts zou iemand me kunnen helpen met dit te doen het moet gewoon kunnen het is nog een eidee en heb nog nix dus als er mensen willen helpen zeg het me maar ales is welkom Reageren
Sseb Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 (bewerkt) goed idee maar je moet dus wel van heel veel auto's de maximum snelheid weten lijkt mij en van 0 t/m 100 op wiki gta staan er wel een paar snelheden maar het is dus handig om snelheids meter mod te hebben en stunts waarom zou het ? hoort niet bij top gear maar wel de snelheids test waarbij de coureur een bepaalde trac aflegd en daarbij kijkt wie het snelste is mij lijkt de Las venturas highway trac wel een goeie trac _________________ http://video.google.nl/videoplay?docid=-85...ration%3Amedium ma stunt movie Bewerkt: 20 oktober 2006 door Sseb Reageren
Jorair Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 dit is misschien een domme vraag, maar wat is een top gear? :$ :$ Reageren
gangster28 Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Dat is een Britse-TVshow over auto's maar hoort dit niet in het modding fora? Reageren
Dikbuik Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 LOL ga je ook met een raketwagen crashsen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.