x-junky Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 (bewerkt) ik zoek een stargate voor gta sa en weet niet of hij bestaad kan iemand me verder helpen ik hoop het kijk het plaatje dit is een stargate en zoek er een een model of mod van om in de woestijn te zetten Bewerkt: 19 oktober 2006 door x-junky Reageren
SWYV Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 als wij niet weten wat stargate is, heb jij dan geen zin om te uitleggen, HOE KUNNEN WIJ JOU DAN HELPEN? denk je dan wel denk eerst goed voor jij iets post en die PM van je was niet slimme zet als jij een topic met gene nut post dan gaat de kans heeeeel groot dat die OP SLOT GAAT dus opletten met wat jij post Reageren
TheGuardian Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 (bewerkt) Heey, Zou je wat duidelijker kunnen zijn en mischien meer uitleg kunnen geven over stargate? Ik zelf ben even via zoekmachines en ook via google op zoek gegaan, maar kwam toch wel steeds hier op deze site terecht. Ik hoop dat het zo'n pagina is dat je zoekt. Indien dit niet het geval is, dan hoor ik het wel, en ga ik verder opzoek voor je, indien je dan ook even uitlegt wat je met stargate bedoelt Succes Bewerkt: 19 oktober 2006 door TheGuardian Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 (bewerkt) voor degenen die niet weten wat een stargate is: het is en soort poort waardoor je wordt geteleporteerd naar een andere plaats (in het programma steeds een andere planeet) uit een of ander programma, ik denk dat het startrek heette. ik zal nog kijken of ik een mod voor je vind. ik heb een gezocht, maar er is niets over te vinden op google.pt... mar als je een teleporter wilt kan ik je verwijzen naar SAN ANDREAS PLACE MANAGER Bewerkt: 19 oktober 2006 door $NeoSyp$ Reageren
SWYV Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 voor zover ik het weet over (bijna) alle beste GTA download sites staan er geen van Stargate SG1 alsof ze dat niet kennen, of geen interesse voor te maken? maar als jij hem zo ingame wilt met teleport werking zou ik zeggen wat voor soort modden het zijn: - mapping + moddelen (van dat stargate poort te maken en daarna ingame te plaatsen) - scripting (vereist nieuwe spel te beginnen) ik geloof dat het iets voor Puma of FIRE1BULL is aangezien de meeste 3ds maxers geen tijd te hebben om iets te maken dan ingame plaatsen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.