hnas Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 ik had een vraagje kan iemand voor mij een ford rs cosworth regelen of maken ?.. ik heb er een maaar daar zit geen spoiler op dus akn iemand regelen dat die er op zit in een bestand ? Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 (bewerkt) ik had een vraagje kan iemand voor mij een ford rs cosworth regelen of maken ?..ik heb er een maaar daar zit geen spoiler op dus akn iemand regelen dat die er op zit in een bestand ? Als je er een spoiler op wil moet je natuurlijk wel eerst aan de maker van de Ford toestemming vragen of je zijn Model mag wijzigen.. Btw voor aanvragen is een speciaal topic, bekijk hem hier. (Klikken) Bewerkt: 18 oktober 2006 door DaddyPimp Reageren
Jarno Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 Als je er een spoiler op wil moet je natuurlijk wel eerst aan de maker van de Ford toestemming vragen of je zijn Model mag wijzigen. Dat is niet nodig als het alleen voor eigen gebruik is . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.