Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Space/Planeten

Soort design: Large Piece

Size Design: Minimaal 500x500

Render: Nee

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: Zsm

Mijn signature:

moon6copycy2.jpg

Kom maar op zou ik zeggen :)

Bewerkt: door John278
Geplaatst:

Ik wil wel :) Hier is mijn inzending, heb er 2 dagen aan gewerkt:

spaceshipdppnghw1.th.png

(Op klikken zodat er nieuw venster opent, dan nog 1 keer op het plaatje drukken)

Ok, dus:

Daddypimp:

daddypimpcopyom8.jpg

John278:

moon6copytw6.jpg

Veel succes Daddypimp,

Stemmen t/m 20 oktober

Bewerkt: door John278
Geplaatst:

Mijn stem gaat naar DaddyPimp. Ik vind die van John278 wel mooi maar 'ie is zo onrealistisch.

John578:

Laten we eerst bij jou beginnen. Om te beginnen is je Design wat onrealistisch. Het gras in je sig iswel mooi gedaan maar ik zou 't er uit laten. De kleur van je sterren zou ik ook veranderen naar het wit. Groen lijkt ook wat onrealistisch. Het mooie aan je sig zijn de planeten en die ster, komeet of eender wat. Het is mooi hoe je die komeet of wat 't ook mag zijn doet neerstorten op iets. Ook je planeten zijn erg goed gelukt. Alleen wat jammer van je border. Ik zou gewoon een zwarte border nemen. Je tekst valt wel mee. Moest ik hier een punt op zetten zou ik je toch wel een 8.6 geven. ;)

DaddyPimp:

Nu jij, DaddyPimp. Je Design is erg mooi. Die Motion Blur is goed gedaan en 't past wel bij je Design. Het kruisje aan de top van je Spaceshuttle is erg mooi. Die planeet is ook wel mooi. Net de planeet uit 't logo van Mozilla Firefox. :clown: Eigenlijk zie ik geen - puntjes.

Stem: DaddyPimp

Erg jammer dat je mijn stem niet hebt gekregen, John278. Moest je Design realistischer zijn koos ik misschien voor jou. Dit is wel de mooiste Design die ik tot nu toe van je heb gezien, John278.

Nog veel succes beiden en KUTGW. :klap:

Thx Lord of War :)

En het is zegmaar vanaf de aarde daarom dat gras en de wolken ervoor ;)

>>> Door .Levi.: Je kunt beter reageren via pb, dit topic is vanaf nu alleen bedoelt om te stemmen. ;) <<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Vote - DaddyPimp

DaddyPimp:

Ik stem op DaddyPimp omdat zijn creatie er wat professioneler uitziet. Effecten zien er allemaal erg mooi uit, eigenlijk was deze keuze te simpel. Als ik eerlijk moet zeggen DaddyPimp had je wel een tegenstander van jou niveau moeten nemen, want echt tegenstand heb je naar mijn mening met het design van John278 niet echt vind ik. Je design geeft echt een snelheid effect alsof het met een snelle vaart naar beneden komt vallen. Ik weet niet of je die planeet zelf hebt gemaakt maar het ziet er goed uit, vooral het oranje op de planeet. Aan de tekst kan zeker gewerkt worden. Het ziet er nu echt een beetje te simpel uit en past totaal niet bij het design. Probeer in het vervolg rustig een mooie font uit te kiezen en ietsjes meer aandacht aan de tekst te geven. Geef het een ander soort plekje in je signature probeer de tekst zelf anders neer te zetten dan je normaal doet.

John278:

Ik zie wel dat je je best hebt gedaan, alleen realistisch ziet het er allemaal niet echt uit. Ik krijg hier meer het knip en plak gevoel bij. De gele sterrenhemel vloekt vind ik. Zeven lichte bollen in de lucht zien er niet zo echt uit, het geeft mij niet echt het gevoel dat het in de ruimte zit. Ik zie een vallende komeet/ster, het lijkt meer op een komeet. Ik vind dat je erg leuk die snelheid er achter hebt gezet. Misschien een idee om de volgende keer iets vlammends ervan te maken in plaats van alleen wit. De planeten zien er niet al te verkeerd uit alleen de groene planeet linksboven ziet er wat nep uit. Het idee is leuk bedacht, dat je het zo allemaal vanaf de aarde bekijkt alleen probeer het wat realistischer te maken zo krijgen de meeste ook het gevoel dat het met photoshop gemaakt is en niet dat knip en plak gevoel. Aan de tekst kan ook gewerkt worden. Geef het een passende look die bij het design past. Kies een mooi font uit dan iets te makkelijks dat je even rechtsonder in de hoek zet.

Geplaatst:

Ik vind die van DaddyPimp wel vet omdat ie veel met kleine effects heeft gewerkt op zo'n klein plaatje...

@John: Sinds wanneer kom je gras tegen in de ruimte :bonk:

Mijn stem gaat uit naar DaddyPimp

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...