Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een vraagje.

ik ben met een mod bezig (ik geef verder nog geen info anders word er allemaal te veel aan me kop te zeiken, zodra ik een filmpje heb doe ik dat wel)

ik heb een ideetje met dieren erin. een os aan een wagen als voorbeeld zou dit mogen van de dieren bescherming?

alvast bedankt

Geplaatst:

en Os aan een wagen ?

dat zou tuurlijk wel denk ik mogen :Y

maar wat bedoel je nou eigenlijk of dit wel zou mogen van de dierenbescherming :?

ik bedoel als R* dit soort dingen maakt dan krijgen ze denk ik wel gezeik met de dierenbescherming of niet.

maar een z,n mod is denk ik niks daarvoor. of het moet heeel populair worden.

maar je gaat toch geen mod maken waar je dieren kan doodmaken enzo of overrijden

maar een os aan een auto kan wel als voorbeeld dan he ;)

Geplaatst:

een os aan een auto? :puh: denk dat hij een gewone wagen bedoeld

Geplaatst:
en Os aan een wagen ?

dat zou tuurlijk wel denk ik mogen :Y

maar wat bedoel je nou eigenlijk of dit wel zou mogen van de dierenbescherming :?

ik bedoel als R* dit soort dingen maakt dan krijgen ze denk ik wel gezeik met de dierenbescherming of niet.

maar een z,n mod is denk ik niks daarvoor. of het moet heeel populair worden.

maar je gaat toch geen mod maken waar je dieren kan doodmaken enzo of overrijden

Klopt als je een os maakt en die spant voor een antique paardenwagen bijv kan het diertje niet dood gaan :D wek exploderen :-(.

Als de vraag "Mag het van de dierenbescherming" echt de enige hulp is die je nodig hebt voor je mod, dan is de vraag beantwoord. Het mag :).

wat patricW heeft gedaan met de Hot Coffee Mod is natuurlijk veel erger 8)

Geplaatst:

erger is het niet.. mensen die sex hebben vind ik helemaal niet erg, als je het vergelijkt met het neerknallen van dieren..

daar komt nog bij dat patrickw die mod niet zelf heeft gemaakt, alleen geunlockt..

Geplaatst:

erger is het niet.. mensen die sex hebben vind ik helemaal niet erg, als je het vergelijkt met het neerknallen van dieren..

daar komt nog bij dat patrickw die mod niet zelf heeft gemaakt, alleen geunlockt..

Klopt, maar sex via de media blijft altijd nog voor 18+, er zijn genoeg jongetjes van 13, die die mod gewoon gedownload hadden als elk ander, en zich misschien dood hebben geschokken, of hierdoor slecht zijn beinvloed.

Ik vind niet dat sex in een game hoort, netzoals dieren doden dat niet hoort.

Geplaatst:

GTA SA is ook 18+, dat staat op de verpakking :puh: En sex vind ik trouwens ook veel minder erg dan het doodschieten van mensen ( wat je kunt bij GTA ) omdat dat iets heel normaals is.. en het doodschieten van mensen niet ;) Al hoewel dat niet voor IEDEREEN geldt... ;):bonk:

Geplaatst:

waarom is ie(SA) nu 18+ als je nu bij v2 dus die nu in de winkels liggen tog niet meer die XXX[/font] scenes erin zitten gaat eigenlijk gewoon te ver in mijn woorden en dat van die dieren mag het is een mod en vooral als het voor eigen gebruik is mag je het zeker gebruiken want het kan geen aanleiding zijn tot het gaan vermoorden van ossen met een wagen achter zich of ze gaan te exploderen etc.

Dj-GTA has spoken :clown::bonk:

Geplaatst: (bewerkt)

Het mag denk ik wel maar ik zou het voorleggen aan de party van de dieren. Het was maar een grapje!!!

Bewerkt: door libertycitypc
Geplaatst:
Het mag denk ik wel maar ik zou het voorleggen aan de party van de dieren.
ja zou ik ok doen :S ....

NOT! Gewoon doen, een os aan een wagen mag, die kan je alleen laten ontploffen:P

peds vervangen door dieren ook, er zet dan gewoon 18+ bij je mod ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...