pimp Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 je krijg in het spel een paar vrienden waar je mee moet daten is dat ergens goed voorr... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djago Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 niet echt alleen bij vriendin 3 is het wel ergens goed voor maar daar kom je vanzelf wel achter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pimp Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 thnx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lieven Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 ik zit nog maar bij vriendin 2 en die heb ik zelfs nog niet gevonden er staat er een in de driving school na 18.00 ongeveer maar daar moet je dik en chique voor zijn maar hoe word je dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 Ik heb Denise Robbinson, en dat wijf die naar die sex-shop ging, maar als ik bij Status kijk, dan zie ik Michelle ofzo staan maar die kan ik me maar niet herinneren... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peet Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 Vriedin 1 geeft je bij 100% een pimp pak, wat goed is voor je respect (beetje) je kan dan 4 in plaats van 3 personen meenemen bij een gang war. :huh: Ik ben nog niet zover omdat ik gehoord had dat je eerst zoveel mogelijk op het eerste eiland moest voltooien maar ik ga nu echt verder want al die vakjes groen krijgen is echt veel werk. weet iemand of dit later ook nog kan..? B) Low budget rules Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djago Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 (bewerkt) Vriedin 1 geeft je bij 100% een pimp pak, wat goed is voor je respect (beetje) je kan dan 4 in plaats van 3 personen meenemen bij een gang war. :huh: Ik ben nog niet zover omdat ik gehoord had dat je eerst zoveel mogelijk op het eerste eiland moest voltooien maar ik ga nu echt verder want al die vakjes groen krijgen is echt veel werk. weet iemand of dit later ook nog kan..? B) Low budget rules ja dat kan later nog maar wel pas bij 1 van de laatste missions Bewerkt: 6 november 2004 door Djago Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peet Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 Dankje maar wat je gehaald hebt blijft ?. Of moet je gewoon weer opnieuw beginnen zodat het totaal geen zin heeft om dit eerst tedoen (lees wapen beheersing). Groetjes, Low budget rules Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 Dankje maar wat je gehaald hebt blijft ?. Of moet je gewoon weer opnieuw beginnen zodat het totaal geen zin heeft om dit eerst tedoen (lees wapen beheersing).Groetjes, Low budget rules Je moet weer overnieuw. En stopt met die plaatjes in je post :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 aaaaa ik ga huilen :lol: , nee maar ik had het zo druk met gang wars en nog andere schit en nu is het uit met me vriendin , maar gelukkig heb ik die auto van haar (hustler), in me garage kunnen duwen hey hey , en dat is geen probleem, maar dat pak ja, dat vind ik wel een beetje erig maar, miss kan je die toch nog krijgen bij je andere 4 vriendinnen :unsure: . en kah nou dat het uit is met denise en heb geen 100% bij haar, dus ik hoop niet dat ik overnieuw hoef te beginnen omdat ik dan de 100% van de game niet meer voltooit krijg , weet iemand of dit ook zo is?. ik hoop het echt niet want dan ga ik flippen :angry: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Decepticon Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 omdat ik dan de 100% van de game niet meer voltooit krijg , weet iemand of dit ook zo is?. ik hoop het echt niet want dan ga ik flippen :angry: . Dacht niet dat je vriendinnen meetelden voor de 100% maar in het geval van Denise weet ik het niet zeker. Dit komt van de 100%completion guide (staat onder Timekillers(niet nodig voor 100%)) --GIRLFRIENDS Technically, only Denise and Millie are key girlfriends in the main story but the others don't add to your percentage PS vind het wel spijtig dat je de unique jumps niet moet doen voor 100% greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djago Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 je krijgt dingen als je per vriendin Michelle, Barbara, Denise Robinson, Helena, Katie Zhan... 100% status heb gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revan Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 Jah waar zit die barbara dan?? dat is politevrouwtje Politie bureaus heb ik ook al afgezocht niks gevonden gewoon, Weet iemand de locatie waar ik haar ken vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 je krijgt dingen als je per vriendin Michelle, Barbara, Denise Robinson, Helena, Katie Zhan... 100% status heb gehaald Hoe heet dat wijf die naar de sexshop-XXX ging ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl Johnson Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 je krijgt dingen als je per vriendin Michelle, Barbara, Denise Robinson, Helena, Katie Zhan... 100% status heb gehaald Hoe heet dat wijf die naar de sexshop-XXX ging ? Michelle als ik het goed heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.