Jump to content

vriendin....

pimp

Recommended Posts

Vriedin 1 geeft je bij 100% een pimp pak, wat goed is voor je respect (beetje) je kan dan 4 in plaats van 3 personen meenemen bij een gang war. :huh: Ik ben nog niet zover omdat ik gehoord had dat je eerst zoveel mogelijk op het eerste eiland moest voltooien maar ik ga nu echt verder want al die vakjes groen krijgen is echt veel werk. weet iemand of dit later ook nog kan..? B)

lowbudgetclubbanner.jpg

Low budget rules

Delen op andere websites

Vriedin 1 geeft je bij 100% een pimp pak, wat goed is voor je respect (beetje) je kan dan 4 in plaats van 3 personen meenemen bij een gang war. :huh: Ik ben nog niet zover omdat ik gehoord had dat je eerst zoveel mogelijk op het eerste eiland moest voltooien maar ik ga nu echt verder want al die vakjes groen krijgen is echt veel werk. weet iemand of dit later ook nog kan..? B)

Low budget rules

ja dat kan later nog :) maar wel pas bij 1 van de laatste missions ;)

Bewerkt: door Djago
Delen op andere websites

Dankje maar wat je gehaald hebt blijft ?. Of moet je gewoon weer opnieuw beginnen zodat het totaal geen zin heeft om dit eerst tedoen (lees wapen beheersing).

Groetjes,

lowbudgetclubbanner.jpg

Low budget rules

Je moet weer overnieuw.

En stopt met die plaatjes in je post :rolleyes:

Delen op andere websites

aaaaa ik ga huilen :lol: , nee maar ik had het zo druk met gang wars en nog andere schit en nu is het uit met me vriendin :( , maar gelukkig heb ik die auto van haar (hustler), in me garage kunnen duwen hey hey :D;):puh: , en dat is geen probleem, maar dat pak ja, dat vind ik wel een beetje erig maar, miss kan je die toch nog krijgen bij je andere 4 vriendinnen :unsure: . en kah nou dat het uit is met denise en heb geen 100% bij haar, dus ik hoop niet dat ik overnieuw hoef te beginnen :( omdat ik dan de 100% van de game niet meer voltooit krijg :(, weet iemand of dit ook zo is?. ik hoop het echt niet want dan ga ik flippen :angry: :( .

Delen op andere websites

omdat ik dan de 100% van de game niet meer voltooit krijg :(, weet iemand of dit ook zo is?. ik hoop het echt niet want dan ga ik flippen :angry: :( .

Dacht niet dat je vriendinnen meetelden voor de 100% maar in het geval van Denise weet ik het niet zeker.

Dit komt van de 100%completion guide (staat onder Timekillers(niet nodig voor 100%))

--GIRLFRIENDS

Technically, only Denise and Millie are key girlfriends in the main

story but the others don't add to your percentage

PS vind het wel spijtig dat je de unique jumps niet moet doen voor 100%

greetz

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...