DaddyPimp Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 Ik heb er zo'n 2 dagen aan zitten werken en vind het resultaat goed relaxt geworden Heb goed veel effecten en layers gebruikt.. Any rates? (Op klikken zodat er nieuw venster opent, dan nog 1 keer op het plaatje drukken) Reageren
Crankeye Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 Vind je het erg als ik zeg: "Vet gemaakt" ? Hij is erg cool, maar ik zou toch wat aan de Aarde werken =] Verder echt proficiat! 8,7/10 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 19 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 Thx Crank! Nog rates iemand? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 Iets te wazig geworden. Ook de ruimte stenen of wat het dan ook moeten voorstellen zien er niet echt mooi uit. Verder is hij mooi. Maar wazig. Niet aan de negative kant bedoelt hoor. 8/10, als die overdreven wazigheid er niet zo zou zijn, was het een 9 geworden. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 22 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Na 2 dagen nog iemand rates? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.