Boris H. Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 hallo allemaal! ik heb een vraag. in mulholland heb je een huis waar op de ps2 de bekende Poolhouse glitch zit in het spel zijn dat lelijke slecht getextureerde ruiten. nou kwam ik op gtagames een screenshot tegen waarop dit mooi is: waarom is dit nou dichtgemaakt? Reageren
Die Hard Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 Heejj... Om te beginnen. Volgens mij is je plaatje een beetje te groot maar weet niet zeker... Maar je vraag, het meest logische lijkt mij dat ze het gewoon zo hebben gedaan omdat het mooier is? Greets GTA GG Reageren
Boris H. Geplaatst: 18 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 ehm.... mooier? ze hebben nu heel lelijk ondoorzichtig donkerblauw glas. niet bepaald mooier dus. en is 640x448 pixels te groot? Reageren
Die Hard Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 ehm.... mooier? ze hebben nu heel lelijk ondoorzichtig donkerblauw glas. niet bepaald mooier dus.en is 640x448 pixels te groot? Ow, excuse me, ik heb je verkeerd begrepen... En niet dat ik nu een complete discussie wil starten... maar ik had gezegd dat volgens mij het te groot was, foutje van mij dus... Wees gerust boos hoor. Greets GTA GG Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 ik vind het jammer dat ze het dicht hebben gemaakt stond wel cool zo Reageren
Dx11 Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 kan iemand mij even uitleggen wat de poolhouse glitch is? Reageren
Boris H. Geplaatst: 19 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 nu bij gtasa kun je in de hoek door de ruit naar binnen lopen en als je dan een jetpack hebt laat je je door een gat in de grond zakken en dan zit je onder de map. @GTAganggast: ik ben niet boos hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.