Die Hard Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 (bewerkt) Heejj forumgenootjes. Ik weet niet of dit al bekend was maar... In El Quebrados heb je een Barber die niet in de Map staat, vreemd... Is Rockstar dit vergeten? Het spijt me als dit al bekend was hoor... Wat plaatjes: Mapje: Buitenkant: Binnenkant: Greets GTA GG Bewerkt: 18 oktober 2006 door GTA Ganggast Reageren
Velaro Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 Heejj forumgenootjes. Ik weet niet of dit al bekend was maar... In El Quebrados heb je een Barber die niet in de Map staat, vreemd... Is Rockstar dit vergeten? Het spijt me als dit al bekend was hoor... Greets GTA GG Edit: Er ging iets mis met de plaatjes, dus ik maak ze ff overnieuw. Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat dit al een tijdje bekend is. Was er ook geen wapenshop die niet op de map stond ? Niks om je druk over te maken dus, Rockstar Games zal het gewoon vergeten zijn en het is ook niet echt een ramp. Zoveel meer weet ik niet hierover.. Reageren
Lampje Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 (bewerkt) Bij mij staat er gewoon een blipje hoor op de kaart op Wikigta. Verkeerd begrepen, Je hebt gelijk Bewerkt: 18 oktober 2006 door Lampje Reageren
Die Hard Geplaatst: 18 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat dit al een tijdje bekend is. Was er ook geen wapenshop die niet op de map stond ? Niks om je druk over te maken dus, Rockstar Games zal het gewoon vergeten zijn en het is ook niet echt een ramp. Zoveel meer weet ik niet hierover.. Ok... Excuse Me! Er mag een slotje op. Greets GTA GG Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.