Jump to content

Company of heroes

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb net Company Of Heroes geïnstalleerd maar als ik hem wil opstarten dan krijg ik een foutmelding van mijn virtual memory...

Dit staat er:

Not enough virtual memory to run the game. Your system total paging files must be at least 768 MB. Please consult the manual that came with your OS

Wat bedoelen ze hiermee en hoe kan ik mijn virtual memory hoger zetten dan?

Geplaatst:
Ik heb net Company Of Heroes geïnstalleerd maar als ik hem wil opstarten dan krijg ik een foutmelding van mijn virtual memory...

Dit staat er:

Not enough virtual memory to run the game. Your system total paging files must be at least 768 MB. Please consult the manual that came with your OS

Wat bedoelen ze hiermee en hoe kan ik mijn virtual memory hoger zetten dan?

Probeer altijd als je een een fout hebt eens op Google rond te zoeken, er zijn altijd wel meer mensen die last hebben van fouten die jij ook hebt. In dit geval heb ik direct al wat voor je gevonden, waar je ongetwijfeld wat mee kan. Check >deze< site eens, daar zie je precies dezelfde melding als jou, ook bij het spel Company of Heroes. Succes!

Geplaatst: (bewerkt)

Je hebt In Computer Talk precies hetzelfde topic aangemaakt. Deze is overbodig, je vraag hoort bovendien meer thuis in Computer Talk.

Dus graag hier verdergaan, en wacht tot dit topic gesloten wordt door een g-mod of hoger.

>>> Door .Levi.: Locked<<<

Bewerkt: door .Levi.
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...