Gtaboy107 Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 Hoi, ik zoek een DS game. Ik heb 65 euro. Je kan van alles zeggen over de games. Ik zie wel welke ik ga kopen. Ik hoop dat er veel reacties(Met lange post en waarom) komen! BVD. Reageren
Jowx Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 (bewerkt) Ten eerste zou het handig zijn om te zeggen naar wat voor soort games je op zoek bent, dan kunnen we wat specifieker antwoorden. Er zijn teveel spellen voor de Nintendo DS om hier allemaal op te gaan noemen. Action Adventure RPG Strategy Racing Fighting Puzzel Sport Overig Dat zijn de verschillende genres waarin de games onder verdeeld zijn, als je kan zeggen welke genre je het meest aanspreekt kunnen wij uit die genre(s) de topgames uitzoeken en hier posten! Het zou ook handig zijn als je vermeld welke spellen je al in bezit hebt, dan hoeven we die niet meer op te noemen. Bewerkt: 18 oktober 2006 door Jowx Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 18 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 Ik heb Super Mario 64 DS(Goddelijke game!), en The Sims 2. Ik hou van alle gernes! Maar RPG, Sport, Action en Advanture vind ik mooi, Racing kan ook nog! Reageren
gammie_ Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 (bewerkt) Ik heb Super Mario 64 DS(Goddelijke game!), en The Sims 2. Ik hou van alle gernes! Maar RPG, Sport, Action en Advanture vind ik mooi, Racing kan ook nog! Ik zelf ben nu helemaal verslaafd aan de game 'Animel Crossing' Stukje uit Bron: GameZ Animal Crossing review Animal Crossing Wild World (ACWW) plaatst je in een zelf gecreëerd plaatsje. Hier heb je een huis gekocht bij de plaatselijk woekeraar Tom Nook. Op het moment dat je aankomt in het plaatsje, dat je zelf een naam hebt gegeven, staat hij dan ook als eerste op de stoep om je een poot uit te draaien. Je komt echter wat centen te kort en een afbetalingsregeling met Tom is snel gesloten. Tegen een te laag salaris ga je voor hem werken. Spelers van de GameCube versie zullen dit gegeven herkennen. Maar vanaf dit punt gaat de DS versie op een aantal vlakken toch duidelijk zijn eigen weg. Ps: Hij kost nu 42 euro in de winkel je hebt ook een apart verkrijgbare WiFi conection die je op je pc aan sluit daarmee kun je over de hele wereld met andere spelers spelen Bewerkt: 18 oktober 2006 door gammie Reageren
RS-modder Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 Misschien is harvest moon ds wat voor jou ff een korte omschrijving van de game: je begint als boer op een boerderij. je moet op een manier geld gaan verdienen en zo bijv een koe kopen die melk je dat verkoop je weer en zo door.en je kan ook trouwen met iemand en een groter huis kopen best een leuk spel. hopelijk heb je er wat aan Rs-modder Reageren
Jowx Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 ------------------------- Animal Crossing: Wild World Kruip in een leven van jouw alter ego. Nintendo's nieuwste telg Animal Crossing schetst een cartoonachtige wereld met veel bossen, vrolijke omgevingen en dieren als inwoner. De speler krijgt de mogelijkheid om zijn of haar eigen wezen te ontwikkelen, samen met een huis, eigen vriendjes en werk. Een soort The Sims gekruisd met de Fabeltjeskrant dus. Dat klinkt kinderachtig, maar het spel is zo creatief omgezet in een echte simulatie, dat het ook volwassenen zal weten te boeien. Het verschil tussen dag en nacht, de reactie van de inwoners daarop en de mogelijkheid om zelf contacten te leggen, brieven te sturen of werk te zoeken, maken van Animal Crossing een beleving om niet snel te vergeten. De Nintendo DS versie zal enkele extraatjes krijgen ten opzichte van haar voorganger. Zo zul je met de Stylus zelf je eigen brieven kunnen typen. Ook kun je met de Stylus je eigen kledinglijn ontwerpen. Daarnaast zul je dit spel met meerdere spelers kunnen spelen, mogelijk zelfs online. Bron: InsideGamer ------------------------- ------------------------- New Super Mario Bros New Super Mario Bros is een spel zoals we dat nog van vroeger kennen, je vindt er namelijk veel onderdelen uit Mario’s platformspellen in terug. Maar Nintendo zou Nintendo niet zijn als ze hier en daar wat dingen hadden aangepast. Met New Super Mario Bros wordt er eindelijk weer eens een interessant side-scrolling platformspel uitgebracht, met de nodige extra’s. De belangrijkste elementen uit de oude Mario-spellen zijn in het spel terug te vinden. Het camerapunt is van de zijkant en je begint als Mario met een normaal postuur. Vervolgens zijn er weer allemaal power-ups te vinden, waaronder één waarmee Mario tijdelijk in een reus veranderd en alles op zijn pad sloopt. Bron: InsideGamer ------------------------- ------------------------- Mario Kart DS Vrijwel elk systeem wat Nintendo op de markt brengt ontvangt vroeg of laat een nieuwe versie van Mario Kart. De Nintendo DS mag daarin natuurlijk niet achterblijven. Zoals de meeste Nintendo DS spellen zal ook Mario Kart volledig 3D zijn. Één beeld zal gebruikt worden voor het spel zelf terwijl je op het tweede beeld de statistieken van een race zal kunnen bekijken. Of deze titel gebruik zal gaan maken van het touch screen en de daarbij horende pen is nog niet bekend. Weer zal je de mogelijkheid hebben om met Mario en zijn vrienden races te winnen, en gebruik te maken van vele soorten voorwerpen zoals paddestoelen en bananen. Het spel zal inhoudelijk niet heel vernieuwend zijn vergeleken met de voorgaande spellen in de Mario Kart reeks. Een leuke extra aanvulling is dat ook deze titel waarschijnlijk gebruik zal maken van het draadloze netwerk wat Nintendo beloofd heeft. Zo zal je dus makkelijk tegen je vrienden kunnen spelen die kilometer van je vandaan zijn. De naam Mario Kart, de mooie graphics en de multiplayer maken dit nu al één van de betere Nintendo DS titels. Bron: InsideGamer ------------------------- ------------------------- Mario & Luigi: Partners in Time In Mario & Luigi: Partners in Time keren de twee beroemdste broers ter wereld terug voor weer een weergaloos avontuur. Op de Game Boy Advance kwamen de twee drie jaar geleden met Mario and Luigi: Superstar Saga, een draagbare RPG van grote klasse. In januari gaan Mario en Luigi terug in de tijd om Princess Peach op te sporen. Tijdens deze tocht komen ze niet alleen de jongere versie van Bowser tegen, maar ook jongere versies van zichzelf. Het grootste gedeelte van het spel zul je het onderste scherm gebruiken om het geheel te besturen en kun je op het bovenste scherm een plattegrond bekijken. In bepaalde gevechten wordt de actie echter over beide schermen verspreid en bestuur je soms zelfs vier personages tegelijkertijd. Er zullen vele gastoptredens van je favoriete Nintendo personages zijn, waaronder de jongere versies. Mario & Luigi: Partners in Time lijkt wederom een hartveroverend avontuur te gaan worden en een waardige opvolger van Mario and Luigi: Superstar Saga. Bron: InsideGamer ------------------------- ------------------------- Final Fantasy III Echt veel is er over zowel het verhaal als de gameplay van Final Fantasy III nog niet bekend, maar dat de graphics naar DS-normen prachtig worden staat al vast. Het team achter FFIII wil het spel deze keer namelijk helemaal 3D maken. Niet alleen de omgevingen zullen dus ongelooflijk veel mooier zijn, ook de personages zullen er niet meer allemaal hetzelfde uitzien. Spijtig genoeg zijn de 3D-capaciteiten van de DS niet goed genoeg om een volledige 3D-wereld naar de wensen van de ontwikkelaars te creëren. Daarom zal je in tegenstelling tot in een aantal andere Role Playing Games de map niet realtime kunnen draaien, en blijf je dus alles vanuit een vast perspectief aanschouwen. Hier staat dan weer wel tegenover dat alles zelfs op sterk ingezoomde momenten even gedetailleerd zal blijven. Naast de nodige grafische aanpassingen zal Final Fantasy III ook uitgebreid gebruik maken van de toffe nieuwe mogelijkheden van de DS. Het blijft volgens executive producer Hiromichi Tanaka niet bij het aantikken van menuutjes met je vinger. De man, die ook bij de ontwikkeling van het origineel betrokken was, wil deze nieuwe versie van Final Fantasy III namelijk volledig met je stylus op het touchscreen speelbaar maken. Ook met de Wi-Fi-mogelijkheden van de DS wil hij het één en ander uitspoken, maar daarover is verder nog niets bekend gemaakt. Of ook de ingebouwde microfoon enig nut zal hebben is vooralsnog niet echt duidelijk, maar het lijkt er niet op dat dit gaat gebeuren. Let op: Deze game is nog niet verkrijgbaar in Europa! Bron: InsideGamer ------------------------- ------------------------- Castlevania: Portrait of Ruin Zoals je van een Castlevania-spel kunt verwachten, krijg je ook in deze versie weer op een of andere manier te maken met Dracula, de ultieme vampier. Het verhaal speelt zich af tijdens de Tweede Wereldoorlog. Je zult in verschillende gebieden rond moeten lopen, verschillende vijanden moeten verslaan, geld verdienen, goed kijken op de kaart: kortom, er lijkt niet veel veranderd te zijn qua gameplay. Niets is echter minder waar, want er zijn wel degelijk enkele aanpassingen. Je speelt met Jonathan Morris die, net als veel van zijn voorgangers, op vampieren jaagt. Hij heeft een vrouwelijke compagnon meegenomen, Charlotte Orlean. Zij beheerst onder andere een serie magische spreuken. De gameplay is hierdoor meteen beïnvloed, want je kunt in principe te allen tijde wisselen tussen deze twee figuren. Ook is er in Portrait of Ruin een extra speeloptie vrij te spelen. Met deze optie kun je het spel in multiplayer spelen. Dit zou je allemaal gewoon thuis met een vriend kunnen doen, of wellicht via de Wi-Fi verbinding van Nintendo, hoewel die laatste mogelijkheid nog niet zeker is. Let op: Deze game is nog niet verkrijgbaar in Europa! Bron: InsideGamer ------------------------- Als hier niks voor je tussen zit kan je altijd hier of hier kijken! Veel succes! Reageren
firstkill Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 ik zou mario kart DS kopen. een erg leuk spel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.