Jump to content

Rigged to blow


Gta-Master100

Recommended Posts

Ik was bezig met de missie Rigged to Blow van D-Ice.

Ik ging naar SAINT marks via de Porter tunnel.

Toen raakte ik ik een Stinger en mijn auto ontplofte

Maar ik zag mezelf in de auto maar tog was ik Wasted

En ik heb de PS2 versie :?:?:?:?:?:?:?:?

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat er in die missie een bom in de auto zit en als je botst gaat die af, kijk eerst het filmpje voordat je een missie voor het eerst start. Je moet dus zo voorzichtig mogelijk rijden en ik heb ook problemen gehad met deze missie gewoon blijven proberen en zo min mogelijk botsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een bug.Een klein foutje in het spel.Waarschijnlijk zul je gedurende het spel nog wel meer bugs en glitchs tegen komen , het is vervelend maar het is niet ander.Helaas zul je heel de missie opnieuw moeten doen.Als het probleem vaker voorkomt maak dan de DVD eens schoon met een droge doek (zachtjes wrijven)

Ik hoop voor je dat je niet al te vaak bugs meer tegenkomt maar het kan altijd wel voorkomen.Zo heb ik het ook een keer gehad bij LCS ik had net 5 missies gedaan en bij de 6de liep het spel vast.Bijzonder frustrerend.

Nog veel plezier met GTA : San Andreas :cya:

EDIT: Oh het was dus geen bug :puh:

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Omdat er in die missie een bom in de auto zit en als je botst gaat die af, kijk eerst het filmpje voordat je een missie voor het eerst start. Je moet dus zo voorzichtig mogelijk rijden en ik heb ook problemen gehad met deze missie gewoon blijven proberen en zo min mogelijk botsen.

Even een aanvulling op je post. Er staat in het midden van de rechterkant een damagebalk in beeld. Hoe voller die balk is, hoe minder je kunt botsen. Een tip is om rustig te rijden. Haal niet roekeloos in als je via de tunnel gaat rijden. De tunnel is nogal krap te noemen. Voor de rest kan ik adviseren om als de bom is ontmanteld ook voorzichtig te rijden. D-Ice is een pietje precies. Er mag geen schade op die auto zitten. De auto moet zonder schade worden teruggezet worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is geen bug, het hoort bij de missie.

De bug is juist dat ik nog in de auto zat niet dat er een bom in de auto was

Gozer, kijk het filmpje, daar wordt toch duidelijk door D-Ice gezegd dat er een bom in zijn auto zit, en dat je hem naar Saint Mark's moet brengen om de bom te laten ontmantelen, onderweg mag je niet botsten want dat ontsteekt de bom en dan ontploft de auto, en dan moet je de auto terug brengen zonder enige schade zoals Colonel Cortez al zei.

Voor een missie guide check dit, het is wel in het Engels, misschien kan je wel geen Engels en snap je de missie daardoor ook niet.

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

Het is geen bug, het hoort bij de missie.

De bug is juist dat ik nog in de auto zat niet dat er een bom in de auto was

Gozer, kijk het filmpje, daar wordt toch duidelijk door D-Ice gezegd dat er een bom in zijn auto zit, en dat je hem naar Saint Mark's moet brengen om de bom te laten ontmantelen, onderweg mag je niet botsten want dat ontsteekt de bom en dan ontploft de auto, en dan moet je de auto terug brengen zonder enige schade zoals Colonel Cortez al zei.

Voor een missie guide check dit, het is wel in het Engels, misschien kan je wel geen Engels en snap je de missie daardoor ook niet.

Ik wist wel dat er een bom in zat alleen zag ik mezelf erin terwijl ik Wasted was

Link to comment
Delen op andere websites

Het is geen bug, het hoort bij de missie.

De bug is juist dat ik nog in de auto zat niet dat er een bom in de auto was

Gozer, kijk het filmpje, daar wordt toch duidelijk door D-Ice gezegd dat er een bom in zijn auto zit, en dat je hem naar Saint Mark's moet brengen om de bom te laten ontmantelen, onderweg mag je niet botsten want dat ontsteekt de bom en dan ontploft de auto, en dan moet je de auto terug brengen zonder enige schade zoals Colonel Cortez al zei.

Voor een missie guide check dit, het is wel in het Engels, misschien kan je wel geen Engels en snap je de missie daardoor ook niet.

Ik wist wel dat er een bom in zat alleen zag ik mezelf erin terwijl ik Wasted was

Je ziet bijna altijd jezelf als je 'Wasted !' bent. Als je bijvoorbeeld neergeschoten wordt zie je jezelf ook, en je hebt denk ik ook kans om jezelf te zien na een ontploffing in een auto of iets dergelijks. Niks om je zorgen om te maken, ik dacht wel dat jou dit opgevallen was. Nog veel plezier met GTA III ! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is geen bug, het hoort bij de missie.

De bug is juist dat ik nog in de auto zat niet dat er een bom in de auto was

Gozer, kijk het filmpje, daar wordt toch duidelijk door D-Ice gezegd dat er een bom in zijn auto zit, en dat je hem naar Saint Mark's moet brengen om de bom te laten ontmantelen, onderweg mag je niet botsten want dat ontsteekt de bom en dan ontploft de auto, en dan moet je de auto terug brengen zonder enige schade zoals Colonel Cortez al zei.

Voor een missie guide check dit, het is wel in het Engels, misschien kan je wel geen Engels en snap je de missie daardoor ook niet.

Ik wist wel dat er een bom in zat alleen zag ik mezelf erin terwijl ik Wasted was

Je ziet bijna altijd jezelf als je 'Wasted !' bent. Als je bijvoorbeeld neergeschoten wordt zie je jezelf ook, en je hebt denk ik ook kans om jezelf te zien na een ontploffing in een auto of iets dergelijks. Niks om je zorgen om te maken, ik dacht wel dat jou dit opgevallen was. Nog veel plezier met GTA III ! :cya:

Oh bedankt ik dacht al wat is er nou mis

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...