-Matthijs- Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 Ik kwam vanmiddag wat Vector - Art tegen. Vandaar dat ik dat zelf ook eens wou maken, dit is de 1e keer dat ik zoiets maak, en ik moet zeggen dat ik het nog niet eens zo slecht vind. Wat jullie? Klikken voor een vergroting! Reageren
.Levi. Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 Op het eerste gezicht ziet het er gelijk erg leuk en vrolijk uit -Matthijs- alleen zijn er toch wat dingen die verbeterd kunnen worden, maar dat komt straks. Ik zie dat je echt je fantasie hebt gebruik door verschillende vormen te maken, lijntjes naar links en rechts, heel goed. Tekst vind ik ook erg goed passen, ziet er potloodstijl achtig uit en dat past heel goed bij deze art, vooral op zo'n grijs achtergrond. Doordat je een grijze achtergrond hebt gebruikt komen de kleuren beter naar voren. Iets wat mij best erg stoort aan deze art zijn de twee personen in het oranje, zij vloeken de art vind ik. Het mooie roze, gele en zwarte combinatie met wilde effecten op de achtergrond past wel alleen door dan twee fel oranje en rustige (geen effecten of wilde) personen daarvoor te zetten past niet echt -Matthijs-. Als ik jou was zou ik ze weghalen, je bedekt namelijk ook veel met die twee personen en wat ze doen heeft niet echt heel veel betrekking op je art. Dat hoeft natuurlijk niet altijd, maar omdat het hier al wat vloekt daarom. De sterren met een mooie 3D look wat ik zelf op de Graphic Contest 2006 Banner heb gedaan is zeker een leuk idee, alleen heb je zo te zien de sterren geen transforum > Scew gegeven. Je had ze even schuin moeten zetten want nu lijkt het alsof de sterren er niet mooi plat op zitten, ze staat nu meer recht naar voren. Verder vind ik het een mooi maar wilde en toch wel fantasierijke art dat je hebt gemaakt. Ga zo door -Matthijs-! Reageren
Crankeye Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 Ik vind em ook wel vet maar net als Levi al zei: 'Iets wat mij best erg stoort aan deze art zijn de twee personen in het oranje, zij vloeken de art vind ik.' 7,8/10 Reageren
KJF Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Ik kwam vanmiddag wat Vector - Art tegen. Vandaar dat ik dat zelf ook eens wou maken, dit is de 1e keer dat ik zoiets maak, en ik moet zeggen dat ik het nog niet eens zo slecht vind. Wat jullie? Klikken voor een vergroting! Ik vind hem wel vet, zoiets zou ik noit kunnen maken, het enigste teken programma dat ik heb is paint Reageren
PrI3sT Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 ik vind hem Übervet tja ik ben ook een beetje een flower boy eeen 9,4561/10 zoals de heren boven mij al zeiden werk die oranje personen weg ze zijn echt oerlelijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.