Achille Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 http://img445.imageshack.us/img445/8564/sn...gachillecb1.jpg Simpel maar wel mooi design iemand raten? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 Een mooie Sig, simpel maar strak. Ik vind het vooral mooi door dat die Gradient Overlay (als dat het is). Ook vind ik het effect bij het wietplantje mooi. Het enigste wat ik heb op te merken is de A Linksbovenin niet zo past met de rest van de Sig, misschien zou je het effect van het Wietplantje kunnen toepassen, dat zal stukken beter staan. Kortom weer een mooie sig zoals gewoonlijk Achille: 8.4/10 Reageren
Achille Geplaatst: 20 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Thanx voor je rate. Iemand nog rates?? Reageren
Thabit Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Jep, ikke. Ik rate niet vaak meer sigs, maar deze vind ik echt vet mooi. Mooi kleurgebruik, lekker rustig en mooi tekstgebruik. Van mij krijg je een lekkere 9,5 Reageren
Achille Geplaatst: 21 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Thnx man! ik ben alleen niet zo tevreden over die A linksboven miss dat ik die nog verander. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Ik rate werkelijk nooit signatures, omdat ik er eigenlijk maar weinig verstand van heb, maar ik vind deze signature zo mooi, die verdient toch echt een reactie... De mooiste signatures vind ik altijd strakke en niet te drukke signatures, dus wat dat betreft vind ik je design al erg geslaagd. Wat ik verder zo mooi vind aan deze signature is het kleurgebruik: Alles past mooi bij elkaar, en het zorgt voor een leuke uitstraling. Verder staat Snoop Dogg goed in het midden, en is dat wietplantje perfect, want die zorgt ervoor dat de signature niet te leeg is gebleven. Al met al dus heel wat pluspunten, maar ik heb natuurlijk één klein minpuntje: De tekst is niet zo geslaagd, naar mijn mening. De tekst 'Snoop-Dogg' heb je goed bewerkt, waardoor het een geheel is geworden met de rest van de signature, maar het lettertype staat me niet zo aan. Het kan persoonlijke smaak zijn, maar volgens mij kan het nog iets beter. Maar de 'A' linksbovenin vind ik toch nog erger dan 'Snoop-Dogg', want deze 'A' past absoluut niet bij de rest van de signature. Kortom: Je hebt een schitterende signature geproduceerd, maar verbeter nog een aantal dingen, en hij is helemaal perfect. Mijn complimenten! Rate: 8,7 Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Ik vind het ook een erg mooie sig. Een klein minpuntje vind ik het wietblad. De outerline vind ik er niet mooi bij staan. Verder is het erg mooi kleurgebruik, Lettertype/kleur is helemaal perfect gekozen! En die A in de hoek... Gewoon laten staan, die is prima 8.4/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.