FPSgamer Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Weet iemand misschien hoe je in SA een bom-auto in elkaar kan knutselen? Reageren
jeroen13 Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 Weet iemand misschien hoe je in SA een bom-auto in elkaar kan knutselen? zo'n vaatje die je op afstand kan laten ontploffen neer leggen en dan een auto op zetten en uitstappen en af laten gaan anders zou ik het niej weten Reageren
vetdevil[nl] Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 je kan ook naar een bomshop gaan ik weet niet presies waar die zitten maar ik weet dat er een in LS zit dus moet je ff zoeken op pleken dat jij denkt dat ze zitten Reageren
robbiejh Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 je kan ook naar een bomshop gaan ik weet niet presies waar die zitten maar ik weet dat er een in LS zit dus moet je ff zoeken op pleken dat jij denkt dat ze zitten B) de gene die je vanaf het begin al kan bezoeken zit in LS bij het vliegveld in de buurt .. tussen de paarse buurt en t vliegveld zit een pizzaria en in die straat zit er 1 d9 ik .. een garage .. met een bord erboven ball8 staat erop en een rode explosie .. <_< suc6 ! Reageren
supersjaak Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 ,Dec 26 2004, 09:25 PM] je kan ook naar een bomshop gaan ik weet niet presies waar die zitten maar ik weet dat er een in LS zit dus moet je ff zoeken op pleken dat jij denkt dat ze zitten NAAST DE GYM IN LV Reageren
Goofy Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 tegen over waar je die missie cecar vialpando waar je kan lowrider dinges doen daar tegen over zit een bom shop Reageren
Vinewood Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 tegen over waar je die missie cecar vialpando waar je kan lowrider dinges doen daar tegen over zit een bom shop hier een kaartje das wat makkelijker bomshop Reageren
_MaRc_ Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Geplaatst: 17 januari 2005 Weet iemand misschien hoe je in SA een bom-auto in elkaar kan knutselen? naar de bom fabriek rijden... vlakbij pay 'n spray Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.