Sonny. Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 Me percentage blijft hangen op 42 % en ik word niet meer gebeld Als je wilt help me dn ff Bye Bye Sonny. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 Heey Sonny heb je je vorige missie echt uitgespeeld? Zoja, dan moet je normaal weer een nieuwe missie kunnen spelen, en gaat je percentage ook weer omhoog. Wat is trouwens de laatste missie die je gedaan hebt? Mischien als ik wat antwoorden heb op me vragen, dat ik je wel kan helpen.. Reageren
Advancegta Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 Ja het zou handig zijn als je zegt welke missie je als laaste hebt gedaan.Mischien was het Deze missie (No Money Mo Problems) als je dan niet genoeg geld hebt kan je niet verder gaan.Dan zal je eerst enkele zijmissies moeten doen.Ook heb ik ooit ergens gelezen dat het kan dat 8-Ball pas na zeer lange tijd belt.Maar mischien ben jij daar helemaal niet en in dat geval vertel dan even waar je wel bent. Reageren
Sonny. Geplaatst: 19 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 Me laatste missie was Sicilian Gambit Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 (bewerkt) Dan heb je alle missies gehaald je kan nu zijmissies doen zoals taxi missies. Bewerkt: 19 oktober 2006 door S.W.A.T. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 Me laatste missie was Sicilian Gambit Dat betekent dat je de Story Line hebt uitgespeeld . Je kunt nu alleen nog maar Zijmissies doen. Hier vind je een overzichst van alle Zijmissies alleen zijn deze nog niet beschreven... Als je vragen hebt over een van de missies kun je dat gerust hier vragen . Bovendien zijn er ook nog de voertuigen missies: Vigilante Paramedic Firefighter Taxi Driver Noodle Punk Trash Dash Well Snacked Pizza Car Salesman Bike Salesman Het kan ook nog dat je de 'Ma Cipriani' Missies niet hebt gedaan aangezien deze niet nodig zijn voor de Story Line . Deze missies worden aangegeven met een C. Reageren
VforV Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 Om een beter zicht te krijgen van wat je al allemaal gedaan hebt en nog moet doen kan je misschien best even de 100% Checklist bekijken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.