Preddy Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 Internet Explorer 7 uitgegeven Microsoft heeft donderdag de definitieve versie van Internet Explorer 7 uitgegeven. Vooralsnog is echter alleen de Engelse versie beschikbaar, de Nederlandse versie verschijnt aan het einde van dit jaar. In totaal moet Microsofts nieuwe browser in 24 talen over wereld worden verspreid. Internet Explorer 7 werkt overigens niet meer op Windows 98 of eerdere versies van het besturingssysteem. De browser is uitgerust met een nieuwe RRS-reader, iets dat in de vorige versies van Internet Explorer ontbrak. Concurrenten als Mozilla Firefox en Safari, de browser van Apple, werkten hier wel al langere tijd mee. De beveiliging van het programma is flink onder handen genomen. De browser beschikt over een ingebouwd phishing-filter en de mogelijkheid om gebruikersgegevens in één keer te verwijderen. bron Zo eens kijken of het wat is. Zal niet te makkelijk van mn VuurVosje afstappen denk ik. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 De beveiliging van het programma is flink onder handen genomen. De browser beschikt over een ingebouwd phishing-filter en de mogelijkheid om gebruikersgegevens in één keer te verwijderen.bron Zo eens kijken of het wat is. Zal niet te makkelijk van mn VuurVosje afstappen denk ik. Die nieuwe phishing-filter schijnt erg goed te werken, als ik de verhalen zo hoor... Toch blijf ik lekker bij Firefox, ik wordt toch niet zo snel slachtoffer van phishing. Ik maak wel gebruik van internet bankieren, maar dan kijk ik zelf na of de site echt is, gewoon door certificaten te controleren en dergelijke. Bovendien vind ik Firefox nog steeds fijner werken dan Internet Explorer, al moet ik wel zeggen dat ze er met Internet Explorer 7 wel op vooruit zijn gegaan. Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 IE7 is gewoon IE6 met een nieuw uiterlijk en nieuwe functies die gekopieeert zijn van Google, Firefox en Safari. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 IE7 is gewoon IE6 met een nieuw uiterlijk en nieuwe functies die gekopieeert zijn van Google, Firefox en Safari. Gast je kunt er niks anders instoppen naast een nieuw uiterlijk en nieuwe/betere functies. Komop denk na. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 IE7 is gewoon IE6 met een nieuw uiterlijk en nieuwe functies die gekopieeert zijn van Google, Firefox en Safari. Klopt wel maar Firefox heeft ook functies van IE7 in de nieuwste versie gestoptd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.