Corny Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 Hallo, dit is mijn eerste post dus ik hoop niet dat ik meteen met een dom onderwerp begin.. Goed, ik heb nogal wat probleempjes gehad met GTA San Andreas, echter die kon ik zelf na enige tijd wel oplossen. Ik heb mijn broer (in het spel dan ) weer opgehaald en begin weer bij het begin. Weer met alle hoods, en ik heb nu alle hoods van mijzelf. Nu ben ik bij een missie aangekomen, genaamd Los Desperados, die mij veel vraagtekens geeft. De opdracht: recruit a couple of Grove street gang members. Ten 1e, wat is recruiten? Ten 2e, hoe doe je recruiten? Ten 3e, wie zijn de grove street gang members? Groeten, Corny Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 (bewerkt) 1. Recruiten is iemand van je eigen gang, de grove street gang members van vraag 3, inlijven voor jouw eigen gang. Die volgen je dan en schieten op je vijanden. 2. Dat doe je door op de pc door te richten (rechter muis knop) en dan op de G of de H te drukken. Op de PS2 doe je dat door te richten (R1) en vervolgens op pijltje omhoog of pijltje omlaag te drukken. 3. De Grove Street Gang Members zijn de mensen die in jouw territories te vinden zijn. Je herkent ze aan hun groene kleding. Welkom op het forum trouwens! Bewerkt: 19 oktober 2006 door Dutchy3010 Reageren
Preddy Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 (bewerkt) Allereerst welkom op het forum. Recruiten is als het ware een persoon (gangmember) zich bij jou 'groep' laten aansluiten. Het idee in SA is dat je zo tot een maximum van een 7 personen kan recruiten, die jou vervolgens meehelpen met afschieten van andere gangs. Over hoe je recruit kan ik niet precies zijn. Dit verschilt per platform. Gelukkig is er de zoekfunctie, waar ik wel wat besturingen heb gevonden: PC, Uit deze post: Als je naar een van de Grove Street bende leden gaat en op deze richt met de rechter muis knop en dan op G of H drukt zal je hem recruteren. PS2, Uit deze post: R1 + ▲ Voor meer informatie over de 'Orange Grove Families' kijk je hier. De gangmembers dragen groene kleding. Voor plaatjes, zie deze google opdracht. Hopelijk heb ik je genoeg ingelicht, mocht je nog wat niet begrijpen, laat het ons weten . Bewerkt: 19 oktober 2006 door Preddy Reageren
Advancegta Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 Ikzelf vind dat recruiteren best leuk alleen als echt veel mensen meedoen.Een stuk of 50 ongeveer want als je meer mensen gaat meedoen loopt je game vast.Maar hoe doe je 50 mensen laten spawnen die in jouw gang willen? Met de N00bmode De N00bmode Hiermee kan het dus heel simpel en dan kan je met zijn allen de vijanden gaan aanvallen.Maar niet over de limiet gaan want dan crascht je game. Features: Nieuwe features: - Homie Creation: Maak je eigen gang! - Car Blowup: Plaats een bom in je wagen. - Get money: Je kan zoveel geld krijgen als je maar wil. - Bullet Time: Slowmotion - Carflip mod: Zorgt dat je wagen weer recht komt als hij op de kop ligt. - Alles is in een groot menu geplaastst! - Nu kan je ook missies spelen. - En bijna geen crashes meer! Reageren
Dukeman Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Thx man...ik zat ook vast bij deze missie Reageren
gta sjoerd Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 ik ben bij de missie los perados en ik weet niet hoe ik moet recruiten als iemand dit weet laat een berichtje achter sjoerdje Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 ik ben bij de missie los perados en ik weet niet hoe ik moet recruiten als iemand dit weet laat een berichtje achter sjoerdje Recruten is simpel als je het weet. Je pakt als eerst een wapen, daarna richt je op één van je 'homies'. Dat zijn dus die groene members. En dan druk je op G of de H. Op de PS2 moet je ook eerst richten (R1) en dan op ▲ drukken. Staat trouwens ook hierboven.. Reageren
boyan123 Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Ik zit vast bij de missie Los Desperados. Die gozer met die rocket launcher schiet steeds zichzelf (of andere gangleden) neer. Hoe kan ik zorgen dat hij niet zichzelf (of andere gangleden) neerschiet? Groetjes Boyan123 Reageren
joppie Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 (bewerkt) @ -Matthijs- : een geweer pakken is geen eens nodig, je kan er ook voor gaan staan en dan op G drukken. Maar het kan van langere afstanden makkelijk zijn met een geweer. Ik zit vast bij de missie Los Desperados.Die gozer met die rocket launcher schiet steeds zichzelf (of andere gangleden) neer. Hoe kan ik zorgen dat hij niet zichzelf (of andere gangleden) neerschiet? Groetjes Boyan123 Zorg dat je als eerste hem hebt doodgeschoten dan is hij alvast weg want hij veroorzaakt de meeste chaos met ze rocket launcher. Dus eerst hij dan pas de rest. Bewerkt: 24 juni 2008 door joppie Reageren
boyan123 Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 @ -Matthijs- : een geweer pakken is geen eens nodig, je kan er ook voor gaan staan en dan op G drukken.Maar het kan van langere afstanden makkelijk zijn met een geweer. Ik zit vast bij de missie Los Desperados.Die gozer met die rocket launcher schiet steeds zichzelf (of andere gangleden) neer. Hoe kan ik zorgen dat hij niet zichzelf (of andere gangleden) neerschiet? Groetjes Boyan123 Zorg dat je als eerste hem hebt doodgeschoten dan is hij alvast weg want hij veroorzaakt de meeste chaos met ze rocket launcher. Dus eerst hij dan pas de rest. Ik heb gezocht naar een gast met een Rocket Launcher maar alleen die gast die bij me hoord heeft er een. Oh, degene die steeds dood gaat is Gal. Groetjes Boyan123 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 @ -Matthijs- : een geweer pakken is geen eens nodig, je kan er ook voor gaan staan en dan op G drukken.Maar het kan van langere afstanden makkelijk zijn met een geweer. Reageren op een post van anderhalf jaar, is ook niet bepaald meer nodig, he. Ik heb gezocht naar een gast met een Rocket Launcher maar alleen die gast die bij me hoord heeft er een. Oh, degene die steeds dood gaat is Gal. Groetjes Boyan123 Hij staat links op het dak van een huis, meen ik me te herinneren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.