knepman Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 ik was net ff aan het schieten en doen.. je kent het wel en toen schoot ik voor het huis van je vriendin kate een aantal ballas neer en toen was er een gang war weet je hoe vet dat dat ook in san fierro kan ... btw k kreeg ook mijn sawoff shotgun op hitman level en dan heb je er ook twee echt vet. Reageren
Milanjans (gast) Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 wat is het verschil tussen een gang war en gewoon schieten ?? Reageren
Majus Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 als je in las venturas zit kan je op een bepaald moment je gebieden teug overnemen Reageren
Pablo Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 een aantal ballas neer en toen was er een gang war weet je hoe vet dat dat ook in san fierro kan ik heb dat nu ook. heb in LS alle gebieden groen, maar nu is er in SF 1 gebied paars. maarre.... WAAR ZIJN DIE F*CK*NG BALLAS????? ik heb zeker een dik kwartier rondgereden/gelopen/gevlogen (met jetpack) maar ben 1 groepje tegen gekomen, nou allemaal afgeknalt maar GEEN GANGWAR weet iemand hoe dit kan? of waar ik meer ballas kan vinden??? Reageren
Vayne Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 wat is het verschil tussen een gang war en gewoon schieten ?? gewoon schieten = gewoon schieten gangwar = gebied overnemen door een klein oorlogje te voeren in dat gebied met de eigenaren (gangmembers) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.