Rayman800 Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2006 Hey, Is er in vice city een plek waar je een politieboot kan vinden? Ik wil namelijk andere boten kapot schieten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2006 Ja die is er wel ja. De politieboot genaamd Predator heeft één vaste vindplaats in Vice City. Namelijk onder de brug bij Leaf Links. Klik hier voor de exacte vindplaats. En mochten er nog vragen zijn, dan kun je ze gerust hier stellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rayman800 Geplaatst: 19 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2006 bedankt, kan ik eindelijk die plezierjachten aan flarden schieten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchpet Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2006 je kan die boot ook gewoon stelen van de politie maar jouw manier is wel handiger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen729 Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2007 (bewerkt) Als je jachten wil vernietigen, kan je beter een sterk wapen pakken en vanuit een 'normale' boot schieten... @Hieronder, ik probeer het VC forum in leven te houden Bewerkt: 20 januari 2007 door Koen729 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) Als je jachten wil vernietigen, kan je beter een sterk wapen pakken en vanuit een 'normale' boot schieten... je bent wel lekker aan het bumpen vandaag gisteren he maarja als je wat toevoegd mag het wel... maarja je ken beter gewoon een speeder of andere snelle pakken ofz, dan vol gas geven, dan "uitstappen" dan sta je nog in de boot en kan je lekker knallen, terwijl je nog doorvaart Bewerkt: 20 januari 2007 door DX11 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2007 Als handigheit wil ik er bij toevoegen dat je Phnom Penh '86 moet hebben voltooid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.