Jump to content

GTAsa opstartprobleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Oke ik zal bij het begin beginnen, hallo allemaal =]

Ik heb net (klein uurtje of 2) GTASA gekocht voor de pc, sindsdien heb ik zitten tobben hoe ik hem nou kan opstarten.

het probleem:

Ik start hem op vanaf me burootje, krijg een wit scherm, die fade trg naar zwart, dan weer wit en dan zwart, naja zal wel, krijg de nvidia en ngo zon andre logo te zien, daarna sluit me pc z'n scherm uit en GTASa is gewoon zwart, ik hoor wel de into en de spuibus van rockstar logo, maar geen beeld

Op de achterkant van het doossie staat voor de videokaart (waar ik aan d8 dat het probleem was) NVIDIA GeForce 6-serie aanbevolden. ik heb een N6200 dus dat zit wel goed denk ik.

Ik zou niet weten wat ik nu moet doen, heb al wel op de forums hiero rondgekeken maar geen topic kon mij echt helpen,

Groetskes

Outlive

Geplaatst:
Oke ik zal bij het begin beginnen, hallo allemaal =]

Ik heb net (klein uurtje of 2) GTASA gekocht voor de pc, sindsdien heb ik zitten tobben hoe ik hem nou kan opstarten.

het probleem:

Ik start hem op vanaf me burootje, krijg een wit scherm, die fade trg naar zwart, dan weer wit en dan zwart, naja zal wel, krijg de nvidia en ngo zon andre logo te zien, daarna sluit me pc z'n scherm uit en GTASa is gewoon zwart, ik hoor wel de into en de spuibus van rockstar logo, maar geen beeld

Op de achterkant van het doossie staat voor de videokaart (waar ik aan d8 dat het probleem was) NVIDIA GeForce 6-serie aanbevolden. ik heb een N6200 dus dat zit wel goed denk ik.

Ik zou niet weten wat ik nu moet doen, heb al wel op de forums hiero rondgekeken maar geen topic kon mij echt helpen,

Groetskes

Outlive

Allereerst hartelijk welkm op het GtaForum Outlive! :cya:

Zo te horen ligt het wel degelijk aan je video kaart! Al is je video kaart nog zo goed. Waarschijnlijk los je het probleem op door je video kaart te update, als je dat nog niet gedaan hebt kijk dan eens op de officiële NVIDIA.com selecteer de juiste driver en download hem! Als het je niet lukt vraag je het maar! ;)

Succes :)

Groetjes gammie :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Net die nieuwe video kaart erin zitten :s gelijk alles geupdate, naja nog een x proberen kan geen kwaad neem ik aan

edit-

Nope werkte niet, het viel me wel op dat het beeld na nvidia logo wat paarsig is :S

edit2-

als je msn hebt zou je me dan willen adden op sirpierce(at) gmail DOT com (nogal wiedes als ik je signature zie)

Bewerkt: door Outlive
Geplaatst:
Net die nieuwe video kaart erin zitten :s gelijk alles geupdate, naja nog een x proberen kan geen kwaad neem ik aan

Nee hoor kan helemaal geen kwaad! Ik hoor het wel als het gelukt is. Zoniet kun je het gerust vragen ;)

Succes! :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Manufacturer: MEDIONPC

Processor: Intel® Pentium® 4 CPU 2.66GHz, ~2.7GHz

Memory: 256MB RAM

Hard Drive: 120GB

Video Card: NVIDIA GeForce4 N6200 with AGP8X

Monitor: Gericom 19"

Sound Card: Realtek AC97 Audio

Speakers/Headphones: Logitech Surround 5.1

Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) (2600.xpclient.010817-1148)

zo van xfire profiel gehaald =]

klopt wel allemaal btw

Bewerkt: door Outlive
Geplaatst:
Manufacturer: MEDIONPC

Processor: Intel® Pentium® 4 CPU 2.66GHz, ~2.7GHz

Memory: 256MB RAM

Hard Drive: 120GB

Video Card: NVIDIA GeForce4 N6200 with AGP8X

Monitor: Gericom 19"

Sound Card: Realtek AC97 Audio

Speakers/Headphones: Logitech Surround 5.1

Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) (2600.xpclient.010817-1148)

zo van xfire profiel gehaald =]

klopt wel allemaal btw

Zo te zien moet jou pc Gta sa ruim aankunnen! Heb je dit trouwens alleen bij gta sa of bij meerdere spellen??

Geplaatst:

ik heb t eens gehad met een medal of honor spel (pecific assoult ofzo) maar daar startte ie teminste op en kon ik menus zien

das 1 jaar geleden en ik heb net een nieuwe video-kaart (3 weken, alles werkt, van patience tot battlefield 2142)

Bedankt dat je probeert te helpen, als het morgen nog niet is gelukt bel ik wel naar de klanterservice *sigh*

Groetjes

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...