ACID Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 eey, als ik een server wil joinen krijg ik een foutmelding, er staat dan: client verification failedhoe kan dit ? enhoe kan ik dit verhelpen ? Reageren
Juju Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 Het helpt misschien om je computer opnieuw op te starten. Tenminste een andere oplossing kan ik niet bedenken. Reageren
ACID Geplaatst: 19 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 het is al verholpen, ff gta sa opnieuw geinstalleerd eey, nu heb ik een nieuwe vraag: hoe kan ik map voten ? Reageren
Argon Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 het is al verholpen,ff gta sa opnieuw geinstalleerd eey, nu heb ik een nieuwe vraag: hoe kan ik map voten ? Dat kan je doen door in het chat venster te typen: /vote map <mapnaam> Je vervangt <mapnaam> door de gewenste map. /vote map * Doordit te typen vote je voor een random map. Let op: Voten kan alleen als het op de server aanstaat, en je kan vaak geen 2 keer achter elkaar voten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.