GrandTheftMart Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 Hoi! Ik gebruik de SA Teleporter, maar heb een aantal probleempjes. Ondanks dat ik de coördinaten van WikiGTA juist heb overgenemen, beland ik zodra ik op de Teleport-knop druk heel hoog ergens in de lucht en niet waar ik naar toe wilde teleporten. Wat doe ik fout? Reageren
Bling Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 (bewerkt) Dat komt doordat je bij sommige coordinaten in een bepaalde interrior moet zijn om naar de gewenste plek te kunnen teleporteren. Als je bijvoorbeeld wilt teleporteren naar Liberty City moet je eerst de Ganton Gym ingaan, vervolgens teleporteren naar The Warehouse en vervolgens naar Liberty City. Voor meer informatie over het teleporteren kun je even een kijkje nemen in dit topic. Bewerkt: 19 oktober 2006 door Bling Reageren
SummerBase Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 (bewerkt) Ik denk dat jou probleem zit in het feit dat je als je teleporteert in de verkeerde hemel zit. GTA San Andreas bestaat uit diverse hemels en als je bijvoorbeeld in een andere hemel zit dan de normale dan kom je niet goed terecht. Dus teleporteer je uit eigen ervaring alleen als je in een normaal gebied bent dus bijvoorbeeld op straat en niet in een savehuis wat jij denk ik wel doet. Wil je nog meer weten over het Hidden Interior Universum dan raadt ik je aan om even deze pagina te bekijken. Mocht dit niet de fout zijn dan moet je toch een verkeerde waarde ingevuld hebben. Als er nog wat anders is kan je dat ook gerust zeggen hoor! Edit: Heer Bling was me voor. Gebruik deze post als extra bovenop de zijne. Bewerkt: 19 oktober 2006 door SummerBase Reageren
GrandTheftMart Geplaatst: 19 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 Ik dacht dus dat dat alleen gelde als je met jetpack teleporteerde, toch heel erg bedankt, ik kan weer verder! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.