Jump to content

Cradle Of Filth

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dude bedankt nu heb r weer een nieuwe favo band bij!!!

echt Metal pwnt gewoon!

edit

Lijkt wel wat meer tussen mix van gothic en death metal!

Bewerkt: door ICE BANANA
Geplaatst:
Aangezien ik geen rare gothic ben, ik kende deze band niet en wilde hem niet kennen.

Je hoeft echt niet zo neerbuigend te doen over gothics. Niemand verplichtte jou ook om bovenstaande links te bekijken of hier te posten. Ik houd mij ook wijselijk uit het 'hip hop' topic, aangezien ik dat ook bagger muziek vind. Laat men gewoon in zn waarde.

Overigens ben ik geen gothic, vind ik dit muziek wel beter dan rap, maar laatste dagen heb ik vaker zulke berichten gezien, bv in het 'seizoenen' topic. Word er een beetje flauw van tbh.

Geplaatst:

Aangezien ik geen rare gothic ben, ik kende deze band niet en wilde hem niet kennen.

Je hoeft echt niet zo neerbuigend te doen over gothics. Niemand verplichtte jou ook om bovenstaande links te bekijken of hier te posten. Ik houd mij ook wijselijk uit het 'hip hop' topic, aangezien ik dat ook bagger muziek vind. Laat men gewoon in zn waarde.

Overigens ben ik geen gothic, vind ik dit muziek wel beter dan rap, maar laatste dagen heb ik vaker zulke berichten gezien, bv in het 'seizoenen' topic. Word er een beetje flauw van tbh.

Ohh, maar van mij mogen ze gothic zijn hoor, en ik heb zelf ook op de link geklikt, maar ik geef m'n mening.

Ik kende de band allang, maar ik blijf de "zangstem" een erg zwak punt vinden. Ik vind metal meestal lekker, maar deze zanger werkt me om de een of andere reden op mijn zenuwen. Dan heb ik liever iets als slipknot.

Bewerkt: door HerrieM
Geplaatst:

Stop deze band om in een Horro Film, en je merkt niet dat het mensen zijn. Allemachies, hij verneukt zijn hoofd, hij verneukt zijn stem, en hij verneukt de rock en drum. De rock en drum is wel mooi, maar mijn God, je hoeft toch niet zo te gaan krijsen.

Maar dat is mijn mening, en als jij dit leuk vind, dan moet je dat zelf weten he ;)

plaats jij iedereen zo in hokjes? :t

ff weer ontopic:

ik vind cradle of filth niet echt goeien band al vind ik metal wel leuk

Bewerkt: door mc-vice
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik wil nog even reageren. Cradle Of Filth is geweldig. Alleen Cradle Of Filth is GEEN Gothic! Als je dat maar in je achterhoofd houd. Het is gewoon metal.

Geplaatst:

cradle of filth vind k opzich wel vet maar na een tijdje zuigt dani's (zanger) stem nogal...heb liever wat oudere metal...late 70's early 80's...

METALLICA ROCKS :bier:

Geplaatst:

CoF is erg leuk natuurlijk, maar Slayer ownt 1.000 keer harder! :puh:

Download eens Raining Blood, Dead Skin Mask, Cult en South of Heaven ;)

't Is dan wel trash metal, maar dit ownt zo hard!! :puh:

Geplaatst:

Even iets zeggen, CoF is geen death metal ;) Ik word er vaak een beetje gek van als je van die personen hebt die Slipknot brute death metal noemen en vaak noemen ze CoF en Dimmu Borgir dan ook nog eens 'rauwe black metal'... CoF is in mijn ogen symfonische extreme metal met een krijsend varken als frontman/vrouw.

Persoonlijk vind ik CoF dan ook totaal bagger, geef mij maar gewoon 'echte' metal (Suffocation, Bathory, Emperor etc etc etc), maar als jij CoF leuk vind moet je dat zelf weten :)

Over de discussie 'gothic zijn' enzo, ik vind de term gothic nogal slap. Tegenwoordig word ik gothic genoemd, veel van mijn vrienden worden zo genoemd, en ik ken nog veel meer mensen die zo genoemd worden, hoewel we allemaal een compleet andere kledingstijl hebben. Gothic is voor de 'mainstream' een term geworden om alles wat anders is dan de mode voorschrijft aan te duiden, ikzelf heb tijden lang wijde, knalgele (en andere kleuren) broeken gedragen, gepaard met wat bandshirtjes of gewoon een zwart shirt, en toen werd ik al gothic genoemd. Tegenwoordig draag ik veelal gewoon spijkerbroeken of zwarte broeken, ietsje wijder dan standaard broeken en dan in mijn kisten gepropt, ook gepaard met bandshirts, en nogsteeds word ik gothic genoemd. Gothic is een hele wijde term tegenwoordig, maar in mijn ogen is het een manier van gedrag, kleding en muziek die ik zelf niet heb, en daarom vind ik het nogal onzinnig dat veel enorm verschillende mensen gewoon meteen in één hokje worden gepropt, ik ga bijvoorbeeld toch ook niet iedere jongen die een gewone spijkerbroek draagt een modepop, of iedere blanke die naar hiphop luistert een nepneger noemen? Komt erop neer dat ik het nutteloos mensen 'gothic' noemen nog al onzinnig en triest vind, maargoed, mijn bericht is zo wel lang zat denk ik :puh:

-Sdajafol

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...