Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik weet dat 't mischien n beetje raar klint maar me vader heeft net een nieuwe C6 gekocht en ik vind het nogal een mooie auto dus kan iemand a.u.b. helpen met het maken van een mod voor een C5 of een C6

alvast bedankt _O_ '!'jassieboy'!'

p.s. ik zal ene plaatje van de C5, C6 erbij doen

p.s. de eerste is de C5 en de 2e de C6

post-24006-1161282756.jpg

post-24006-1161282798_thumb.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Phoe, Dat vergt wel tijd om hem echt mooi te krijgen.

Misschien zou je eens kunnen zoeken op www.gtagarage.com, www.gtainside.com of www.gtagaming.com

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Geplaatst:

Vice City of San Andreas?

Ik heb even voor je gezocht en ik heb alleen deze gevonden:

Citroën C5

c5ez0.jpg

Titel: Citroen C5

Autor: XM V6

DOWNLOAD

Als je 'm voor SA wil hebben... dan zal hij waarschijnlijk (nog) niet gemaakt zijn. Sorry.

Succes, Grtz Puma.

Geplaatst:
Vice City of San Andreas?

Ik heb even voor je gezocht en ik heb alleen deze gevonden:

Citroën C5

c5ez0.jpg

Titel: Citroen C5

Autor: XM V6

DOWNLOAD

Als je 'm voor SA wil hebben... dan zal hij waarschijnlijk (nog) niet gemaakt zijn. Sorry.

Succes, Grtz Puma.

Ik heb deze ook gehad op gta vice city.

Het is geen mooie mod, heeft bv maar een kleur. Wel goed gevonden puma.

Ik heb trouwens op www.gtainside.com wel een c5 en c8 gevonden. Die zou je dus ook kunnen gebruiken.

EN dan nog maar de vraag of de mod van puma goed zal werken, als je hem op san andreas wil installeren.

Geplaatst:

PWC, dat is dé Citroën die ik op Gtainside heb gevonden :*D . Verder is het onmogelijk een auto van ViceCity hoppa in San Andreas te installeren; het kan wel maar dan crashed je spel.

Geplaatst:

puma. dat heb je nu helemaal fout. je kan best een mod voor vc in sa krijgen. je moet hem aleen ff converteeren. volgens mij is dat niet zo moeilijk. ik weet aleen niet hoe het moet. als je op dit forum vraag hoe dat moet. dan zijn er genoeg mensen die dat willen uitlegen.

Geplaatst:

Ik heb dat al ooit gedaan.. Een Gta VC mod in GTA SA gezet. Ik heb toen met Zmodeler enzo het één en ander moeten veranderen. Weet niet meer precies wat. Zal zo meteen wel even opzoeken hoe ik het precies gedaan heb.

Geplaatst:

Er mag niet geconverteert worden zonder toestemming van de originele maker. Indien dit wel gedaan wordt kunnen er grote problemen onstaan. Dus eerst even een email sturen naar de originele maker met de vraag of je zijn models mag converteren. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...