Jump to content

liedjes van de radio


Boris H.

Recommended Posts

weet iemand of ik die liedjes van de radiozenders ook kan downloaden?

of zijn al die liedjes door R* zelf gemaakt?

MVG Boris H.

De liedjes komen allemaal van artiesten, en zijn dus niet door Rockstar zelf gemaakt; Ze betalen ervoor zodat die muziek er mag instaan. Ik weet niet of je een boekje of iets dergelijks bij GTA Liberty City Stories krijgt; Zoja, staan daar waarschijnlijk alle nummers met hun artiesten op. Ik mag je niet helpen om het te downloaden, want dat is warez en dus tegen de Forum-regels. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand of ik die liedjes van de radiozenders ook kan downloaden?

of zijn al die liedjes door R* zelf gemaakt?

MVG Boris H.

De liedjes komen allemaal van artiesten, en zijn dus niet door Rockstar zelf gemaakt; Ze betalen ervoor zodat die muziek er mag instaan. Ik weet niet of je een boekje of iets dergelijks bij GTA Liberty City Stories krijgt; Zoja, staan daar waarschijnlijk alle nummers met hun artiesten op. Ik mag je niet helpen om het te downloaden, want dat is warez en dus tegen de Forum-regels. ;)

Dit staat inderdaad in het boekje ;). Ik weet niet uit mijn hoofd welke pagina, maar hier staan de liedjes van alle radiozenders + artiesten opgenoemd. Als je de namen van de artiesten en de liedjes weet moet het dus mogelijk zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas weet ik uit ervaring dat enkele leuke liedjes van GTA : LCS niet te downloaden zijn simpelweg omdat ze niet zo bekend zijn.Hier zet ik even de radio zenders van GTA LCS voor je op een rij.Van Head Radio is er volgens mij geen een downloadbaar maar van The Liberty Jam een heleboel.Veel plezier met je muziek :cya:

Head Radio

Double Cleff FM

K-JAH

LIPS 106

Rise FM

Radio Del Mundo

MSX-98

The Liberty Jam

Flashback FM

LCFR

Link to comment
Delen op andere websites

oke hartstikke bedankt allemaal!

die lijsten zijn erg handig.

maar inderdaad jammer dat van head radio liedjes niet te downloaden zijn :-(

met vele groet,

Boris H.

>>> Door VforV: Praten over warez is hier eigenlijk niet toegestaan en ik denk dat het vragen naar muziekdownloads daar ook toebehoort. Hier kan dus best een slotje op. :slotje: Niet mee eens? Stuur me een PM met een goede reden ;).<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...