Jump to content

GTA vice city start niet op


GTAvicecitgogo

Recommended Posts

okey dit is het probleem ik heb GTA Vice City net ge instaleerd alles gaat goed maar als ik op GTA Vice city klik dan krijg ik een klein CDtje aan mijn muis hangen en dan later gaat dat weer weg en dan gebeurt er nix GTA VC heeft het bij mij wel gedaan maar dat is al een tijdje geleden ik heb mijn pc een paar keer over nieuw ge instaleerd ;)

Link to comment
Delen op andere websites

het kan van alles zijn ik weet niet wat je bedoeld het kan zijn dat je direktX of hoe die ook maar heet niet hebt of ander klein software kijk eens op het pak wat je allemaal moet hebben dat had ik een x met sim city 4 het deed eerst niet omdat ik geen dvd speler had en toen kocht ik die deed het kocht ik nieuwe en betere deed het niet meer en doet het nog steeds niet al is me pc 3 x verbeterd en o ja kijk bij deze computer of je die vice city logo bij je cd-speler ziet als daat zo andere ding staat of wat anders dan kan hij die cd niet lezen

Link to comment
Delen op andere websites

Beste GTAvicecitygogo, ik had identiek hetzelfde probleem een halfjaar geleden, iemand had het opgelost maar ik heb het ook identiek bij andere spellen en daar weet niemand een oplossing voor.

Ik heb zelfs al een vraagbaak geraadpleegt en daar waren de antwoorden ook nikszeggend...

Ik hoop dat we hetzelfde probleem gemeen hebben, dan ben ik niet de enige (wat ik eerst wel dacht) en is er vast een concrete oplossing voor te vinden.

Het kan misschien aan een instelling liggen

Ik heb dit ook met No One Lives Forever 2 btw maar niet met 1! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...