Jump to content

De Kleinste Stad.

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat is eigelijk de kleinste stad in San Andreas ?

Las Venturas is de grootste stad.

Los Santos of San Fierro volgens mij.

Las Venturas is verticaal.

Los Santos is horizontaal.

En San Fierro is verticaal.

Geplaatst:

Wat denk je van Blueberry ofzo? :) Dat is meer een dorp, maar qua stad denk ik dat ze allemaal even groot zijn, maar voor het 'oog' lijkt San Fierro zo klein, maar dat heeft een grote luchthaven en industrie gebied erbij..

Geplaatst:

Ja San Fierro heeft een heel groot vliegveld en een groot industrie.

Maar de binnen stad is opzich niet zo groot eigelijk.

Geplaatst:

Qua omvang is Las Venturas het grootst.

Maar het lijkt niet het grootst omdat de wegen erg lang zijn, en de gebouwen erg groot.

Los santos is het dichtsbevolkt, en lijkt daarom het grootst.

San fierro is het kleinst, ondanks de grote bruggen end.

Geplaatst:

San Fierro is inderdaad het kleinst lijkt mij... Mijn (vaste) huis is in SF. En als ik wil rij ik in 1 minuut naar de andere kant van de stad. :puh:

Greets

GTA GG :cya:

Geplaatst:
San Fierro is inderdaad het kleinst lijkt mij... Mijn (vaste) huis is in SF. En als ik wil rij ik in 1 minuut naar de andere kant van de stad. :puh:

Greets

maar dat komt ook omdat Sf qua wegen uniek is, alle wegen zijn eigenlijk gewoon een hele lange lijn van de ene naar de andere kant, en in Ls en LV zxitten er veel meer bochten in, vandaar.

Maar SF is duidelijk het kleinst (helaas) want als ik op mijn kaart kijk die bij de SA strategie handleiding zat, valt me op dat SF maar 1 blz is, en LS en LV 2...

:cya:

Geplaatst:

Greets

maar dat komt ook omdat Sf qua wegen uniek is, alle wegen zijn eigenlijk gewoon een hele lange lijn van de ene naar de andere kant, en in Ls en LV zxitten er veel meer bochten in, vandaar.

Maar SF is duidelijk het kleinst (helaas) want als ik op mijn kaart kijk die bij de SA strategie handleiding zat, valt me op dat SF maar 1 blz is, en LS en LV 2...

:cya:

Logisch NeoSyp,

San fierro heeft veel extra dingen zoals een tram, die grote bruggen. En het grote vliegveld. De bootschool en de bikeschool horen ook nog eens allebij bij san fierro.

En het is tog wel moeilijk om door san fierro te crossen. Vooral omdat er niet veel wegen zijn die rechtstreeks van noord naar zuid gaan. Er zijn altijd wel bochten.

In Las Venturas is dit niet. The Strip (die overgens echt bestaat, een van de weinige overeenkomsten van san andreas naar de echte wereld) is een brede weg die je binnen nog geen minuut af kan leggen van de n-kant naar de zuidkant van de stad.

Geplaatst:

Oke bedankt voor de reacties.

Ik heb nog een vraagje.

Wat is groter ?

San Fierro of Grand Tani Islands.

Geplaatst:
Oke bedankt voor de reacties.

Ik heb nog een vraagje.

Wat is groter ?

San Fierro of Grand Tani Islands.

Als je de trailer op http://www.gtislands.com/ bekijkt, zou san fierro groter zijn. Maar ik weet niet wat voor gebouwen er nog bij zijn gekomen.

Geplaatst:

Maar op Grand Tani Islands heb je hele grote gebouwen.

En in San Fierro een heel groot vliegveld.

Dus wat is groter Grand Tani Islands of San Fierro ?

Maar dan bedoel ik ook alles ook het gras gebieden.

Geplaatst:
Maar op Grand Tani Islands heb je hele grote gebouwen.

En in San Fierro een heel groot vliegveld.

Dus wat is groter Grand Tani Islands of San Fierro ?

Maar dan bedoel ik ook alles ook het gras gebieden.

Met allen grasgebieden is het san fierro.

De grasgebieden van san fierro zijn ook groot. Dan kun je mount chiliad bij san fierro toevoegen.

Maar het zal niet veel uit maken, Maar tog denk ik san fierro.

Geplaatst:

En de gebouwen zijn in Grand Tani Islands groter.

Maar in San Fierro heb je weer meer kleinere gebouwen.

Maar in Grand Tani Islands valt me op dat er politie auto's rond rijden die altijd in de desert en badlands rijden in San Andreas.

Dus is Grand Tani Islands ergens in de Badlands of Desert.

Denken jullie dat niet dan ?

Geplaatst:

Ik heb geen flauw idee denkaanhenk. Zou je het niet vragen bij de makers van tani-island?

Geplaatst:

GTI is een stuk kleiner dan San Fierro, GTI is heel erg klein.

Maar San Fierro past er niet 2 keer in volgens mij.

Even ter informatie: Dit is allemaal mijn mening.

Dus het kan voor het zelfde geldt dat GTI 2 keer zo groot is als San Fierro :puh:

Whoopdidoo

Geplaatst:

Volgens mij zijn alle steden even groot. Misschien lijkt San Fierro kleiner en Las Venturas groter maar toch zijn ze even groot denk ik.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...