big brunelli Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 volgens mij is het san fierro. het lijkt groot maar dat is omdat het vliegveld zoveel plaats inneemt en omdat het omringt is met water. groots lijkt me las venturas Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Als ik zo op de kaart kijkt die bij GTA San Andreas bij zit lijkt San Fierro het kleinst en Las Venturas het grootst. San Fierro is de stad zelf niet zo groot. Maar wel een groot vliegveld en industriegebieden. Maar dan moet je ook in Las venturas de snel wegen erbij optellen. En bij San Fierro de grote bruggen. En hoe zit het nou met Los Santos dat is de enige stad die horizontaal is. Ik tel de dorpen niet mee alleen de 3 steden. Los Santos heeft grote stranden. Ik denk toch dat San Fierro de kleinste is hoor. Ik rijd binnen 1 minuut van het noordelijkste puntje naar het zuidelijkste puntje of andersom. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.