mario-leader Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 ik snap hem niet kan iemand het voor me doen GTASAsf1.b
Bling Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 (bewerkt) Gehaald: Dam and Blast Beloning: Respect + Ik heb geen cheats/mods gebruikt, savegame zit in mijn bijlage. Veel succes met de volgende missies. Bewerkt: 20 oktober 2006 door Bling
Bassiej Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 (bewerkt) Ik wil hem ook nu wel doen voor je. edit: Ik heb hem gehaald, maar ik zal hem niet uploaden want dat mag Bling doen edit2: ik snap hem niet kan iemand het voor me doen @mario-leader: Je moet met je vliegtuig naar het vliegveld om een vliegtuig op te halen. Met dat vliegtuig moet je naar een hoog punt vliegen (Daar hangt een corona in de lucht). Je moet als je door de coron vliegt uitstappen, je vliegtuig knalt nu in de dam. Dan moet je met je parachute landen in de rode cirkel. Daarna moet je de dam in, je moet 2 bewakers vermoorden (het beste is zonder gezien te worden). En dan moet je wat bommen plaatsen op de generators in de dam. En dan heb je de missie gehaald.. Maar Bling is bezig voor je. Bewerkt: 20 oktober 2006 door Bassiej26
mario-leader Geplaatst: 20 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 sorry dat ik nu pas reageer maar heel erg bedankt
Recommended Posts