Jump to content

Didier Sachs - Rodeo Drive

Recommended Posts

Geplaatst:

Ohhh, heb ook alles afgezocht, kan hem gewoon niet VINDEN!! Het lijkt wel of ik een andere versia van San Andreas heb haha... :lol: Majah ik zeg: blijf zoeken!! Iets wat ik de laatste 2 dagen ook doe haha. Succes ermee

Jeff,

Geplaatst:

in die die anderen kleding winkel, hoe heet die ook alweer...ben de naam kwijt :) iets met de v

daar kun je niet in.. :huh: ..iemand anders wel?

Geplaatst: (bewerkt)

lossantosmap.th.jpg

hierzo is hij.. gewoon op los santos voor je neus ben helemaal voor niks naar V en F geweest *zucht* :angry:

Bewerkt: door Djago
Geplaatst:

je moet eerst weer de missies krijgen, van madd dog, dat weer trug is in Los Santos, als je je broer sweet moet gaan halen. De winkel Didier Sachs licht aan de linker kant van Victem, er precies naast, ik had er voor 80000 dollar aan kleren gekocht, egt te duur die zaak!! maar wel vet, allerlei pakken in verschillende kleuren enzo...

Geplaatst: (bewerkt)
je moet eerst weer de missies krijgen, van madd dog, dat weer trug is in Los Santos, als je je broer sweet moet gaan halen. De winkel Didier Sachs licht aan de linker kant van Victem, er precies naast, ik had er voor 80000 dollar aan kleren gekocht, egt te duur die zaak!! maar wel vet, allerlei pakken in verschillende kleuren enzo...

lol ik had het duurtste van het duurste gekocht B)

barry: dan moet ik denk nog wel even wachten..

is victem ook net zo duur?

nee dat is veel goedkoper :ph34r:

waar kan je btw de duurste tattoo's laten zetten en waar zit de duurste kapper?

Bewerkt: door Djago
Geplaatst:

tatoes weet ik niet, kapper die tegen over burger shot zit, waar je eerst ook voor og loc missies moest doen.

ik heb elvis hair dat is 1000 dollar :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...