ACID Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 kent er iemand een (leuke) server met custom maps ? bestaat dit ? Reageren
Flame^ Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Bedoel je object placement? op dit moment niet, alhoewel dit wel zal komen in SA-MP 0.2 (Lees de blog;-) ) Reageren
ACID Geplaatst: 22 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Bedoel je object placement? op dit moment niet, alhoewel dit wel zal komen in SA-MP 0.2 (Lees de blog;-) ) wat bdoel je met object placement ? ik bedoelde eigenlijk, zelf gemaakte maps Reageren
Mania-92 Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Bedoel je object placement? op dit moment niet, alhoewel dit wel zal komen in SA-MP 0.2 (Lees de blog;-) ) wat bdoel je met object placement ? ik bedoelde eigenlijk, zelf gemaakte maps Object placement, is zoals de naam al verklapt het plaatsen van objecten. Misschien ken je de map editor uit MTA:SA (RACE)? Dat is dus Object placement. Zoals Flame als zei kun je dat in SA:MP (nog) niet. Je kunt in SA:MP wel PAWN gebruiken waarmee je vanalles kunt spawnen en je eigen missies/maps (denk aan pickups, text, checkpoints etc.) maken. Reageren
Azer Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 @flame: ik denk eerder dat ie bedoelt custom gamemodes en die bestaan wel bij SA:MP. Filter je serverbrowser is op de namen: minigame (of de bekende gamemodes als: da nang boys, manhunt lv, minigun madness, localyokel, Area51, rivershell, Cops 'N Gangs). Zeer grote kans dat erop dat soort servers ook custom gamemodes draaien. Custom maps voor SA:MP 0.2 zijn trouwens al in aanmaak . Reageren
ACID Geplaatst: 23 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 ok thx iedereen ik weet het nu p.s. ik bedoelde eigenlijk custom maps( dus gebieden met eigen objecten) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.