BinkieNet Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 (sorry als deze vraag er al is.. ik had weinig tijd en heb dit even snel getypt ) Achter op de doos van VC staat 1 player... dit klopt ook maar achter op de doos van SA (playstation2) staat 1-2 players.. kun je dus ook met 2 spelers spelen?? en zo ja,, waar?? Alvast bedankt, BinkieNet Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 (sorry als deze vraag er al is.. ik had weinig tijd en heb dit even snel getypt )Achter op de doos van VC staat 1 player... dit klopt ook maar achter op de doos van SA (playstation2) staat 1-2 players.. kun je dus ook met 2 spelers spelen?? en zo ja,, waar?? Alvast bedankt, BinkieNet Ja dat kan. De 2 player voor de ps2 kun je direct spelen, je kan beginnen door naar bepaalde plekken te gaan op de kaart van San Andreas. Op WikiGTA staat zo'n kaart, klik. Checxk de volgende keer ook even de zoekfunctie. Reageren
shadow13 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (sorry als deze vraag er al is.. ik had weinig tijd en heb dit even snel getypt ) Achter op de doos van VC staat 1 player... dit klopt ook maar achter op de doos van SA (playstation2) staat 1-2 players.. kun je dus ook met 2 spelers spelen?? en zo ja,, waar?? Alvast bedankt, BinkieNet Ja dat kan. De 2 player voor de ps2 kun je direct spelen, je kan beginnen door naar bepaalde plekken te gaan op de kaart van San Andreas. Op WikiGTA staat zo'n kaart, klik. Checxk de volgende keer ook even de zoekfunctie. matthijs weet je ook waar en/of waneer je et gta sa op de pc 2p layer mode kan spelen?? Reageren
Nickonly Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Op PC is 2 player niet mogenlijk zonder een mod. Dus je kan eigenlijk niet op de PC 2 playeren. Maar gelukkig zijn er mods waarmee dit dus wel kan. Kijk naar MTA San Andereas, GTA muiltipayer enz enz.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.