Jump to content

1 of 2 spelers

Recommended Posts

Geplaatst:

(sorry als deze vraag er al is.. ik had weinig tijd en heb dit even snel getypt :*D )

Achter op de doos van VC staat 1 player... dit klopt ook maar achter op de doos van SA (playstation2)

staat 1-2 players.. kun je dus ook met 2 spelers spelen?? en zo ja,, waar??

Alvast bedankt, BinkieNet _O_

Geplaatst:
(sorry als deze vraag er al is.. ik had weinig tijd en heb dit even snel getypt :*D )

Achter op de doos van VC staat 1 player... dit klopt ook maar achter op de doos van SA (playstation2)

Ja dat kan. De 2 player voor de ps2 kun je direct spelen, je kan beginnen door naar bepaalde plekken te gaan op de kaart van San Andreas. Op WikiGTA staat zo'n kaart, klik. Checxk de volgende keer ook even de zoekfunctie.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ja dat kan. De 2 player voor de ps2 kun je direct spelen, je kan beginnen door naar bepaalde plekken te gaan op de kaart van San Andreas. Op WikiGTA staat zo'n kaart, klik. Checxk de volgende keer ook even de zoekfunctie.

matthijs weet je ook waar en/of waneer je et gta sa op de pc 2p layer mode kan spelen??

Geplaatst:

Op PC is 2 player niet mogenlijk zonder een mod. Dus je kan eigenlijk niet op de PC 2 playeren.

Maar gelukkig zijn er mods waarmee dit dus wel kan. Kijk naar MTA San Andereas, GTA muiltipayer enz enz..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...