cofincho Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Goede dag ik heb een vraagje ik ben bezig met sait mark's bistro. Ik vlieg naar de anere kant en het missie lukt mij wel ;maar het landen als ik terug ben daar heb ik een probleem mee. Zou iemand aan mij willen vertellen wat ik mis doe bij het landen. Alvast bedankt. Reageren
HerrieM Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 (bewerkt) Wat je verkeerd doet kunnen we naatuurlijk niet precies weten Ten eerste moet je proberen recht op de landingsbaan af te vliegen, dan langzaam te dalen, landingsgestel laten zakken en dan in de lucht al remmen, zodat de snelheid flink daalt. Vooral de stap van het landingsgestel kan makkelijk over het hoofd gezien worden. De default knop op de pc is 2. Ik hoop dat je er wat aan hebt. ps. welkom op het forum. Bewerkt: 20 oktober 2006 door HerrieM Reageren
Bassiej Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 (bewerkt) Het laningsgestel intrekken en laten zakken doe je idd met 2 ( Als je opstijgt aan het begin van de missie moet je dat ook doen want dan ga je sneller vliegen ) Als je terug komt moet je idd recht op de landingsbaan af vliegen, je landingsgestel uit doen 2 en remmen met s en ook natuulijk langzaam dalen. Ik maak wel even een filmpje voor je ik edit me bericht zo Ik heb een filmpje voor je gemaakt, ik ben niet heel recht op de landingsbaan afgevlogen maar om het makkelijk te maken kun je dat het beste wel doen als je er moeite mee hebt veel succes ! Link naar het filmpje: Klik Bewerkt: 20 oktober 2006 door Bassiej26 Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Mooi beeld hoe heb je dat filmpje gemaakt want als ik het doe krijg ik heel donker beeld ik film dan gewoon het beeldscherm. Reageren
Bassiej Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Mooi beeld hoe heb je dat filmpje gemaakt want als ik het doe krijg ik heel donker beeld ik film dan gewoon het beeldscherm. ik maak het met een programma, Fraps. Dat draait op de achtergrond en dan kan je met F10 een sceenshot maken wat die autmatisch opslaat en met F9 een filmpje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.