MarcoCJ Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Hallo allemaal!! Ik lees deze forum sinds kort nadat ik eens ben ga surfen over gta san andrea's Ik heb ook het zoek functie gevonden over mensen die geem missie's meer binnen krijgen.. En heb er zo wat van opgevolgd.. Maar ik krijg ze nog steeds niet? en ik weet ook niet wat voor missie's ik wel of niet gedaan heb.. ik ben al weken bezig geweest om het uit te zoeken! op mijn save game staat de laatste missie ''New Model Army'' Zoals ik mij herhinner was dat mijn laatste missie dat ik gedaan heb in eiland 2 om het zo te zeggen ( ik weet de namen zo niet ) Maar nadat ik de missie geslaagd heb en dat ik elke dag 5000 dollar mee kan nemen krijg ik geen missie's meer.. En ik geloof niet dat ik gta heb uit gespeeld.. mijn statistieken zegt dat ik 64 missies heb afgerond.. En ik las dat je vlieg evaring nodig hebt om veder te kunnen spelen.. ik heb nu ook 4 missies gehaald van de vliegschool dat zijn 2 silver 2 brons.. Maar nog krijg ik niks? ik heb dagen gezocht gekeken gedaan maar niks helpt.. Op het 3de eiland heb ik ook nog 4 missies uitgevoerd.. en toen hield het er ook mee op Wie kan mij erbij helpen zodat ik gta wel veder kan spelen? Reageren
HerrieM Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 (bewerkt) Je zult de gehele vliegschool moeten afronden dat zijn 10 testen. Je moet bij deze testen minimaal brons halen. Nadat je deze vliegschool hebt afgerond zul je een telefoontje krijgen van Woozie om Las Venturas te bezoeken. Er zijn dan nog wel missies op het vliegveld die ook afgerond moeten worden, maar dat kan dan ook op een later moment gedaan worden. ps, welkom op het forum. Bewerkt: 20 oktober 2006 door HerrieM Reageren
MarcoCJ Geplaatst: 20 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 aaah nee dat ga je niet menen ik was al blij dat ik 4 ervan geslaagd ben!! Maar ik zal het eens gaan proberen!! Hardstikke bedankt voor je reactie Je hoort nog reactie van dat het gelukt is Reageren
HerrieM Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Als je moeite hebt metb de vliegschool en je hebt de pc versie, dan kun je altijd je savegame uploaden zodat iemand anders van dit forum je uit de brand kan helpen. Dat kun je dan in dit savegame aanvraag forum. De derde en vierde test (circle airstrip) zijn voor de meeste de lastigste. Misschien dat "destroy targets" problemen kan opleveren. Sterkte. Reageren
MarcoCJ Geplaatst: 20 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 EINDELIJK!!! ik heb het! ik heb het vliegschool afgerond!! En Kreeg net de telefoontje van woezie Hardstikke bedankt man echt top! als jij of dit forum er niet was geweest was ik nu nog steeds bezig geweest met zoeken! Nu ga ik maar eens veder gta missie's doen eindelijk!! pfff Reageren
kevin-jonathan Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 ik heb de vliegles al gedaan en dan moet ik zo missie doen waar ik en bom moet latten fallen en ik weet niet hoe het is voor de xbox wie weet het zeg het snel Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 ik heb de vliegles al gedaan en dan moet ik zo missie doen waar ik en bom moet latten fallen en ik weet niet hoe het is voor de xboxwie weet het zeg het snel Ik gok erop dat hem om de missie N.O.E. gaat, bij die missie moet je ook een soort bom laten vallen. Maar jij zelf hoeft hem dan niet te laten vallen, je moet namelijk door de corona heenvliegen en dan zal de bom automatisch vallen. Die corona word wel aangegeven op jou radar. Reageren
kevin-jonathan Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 bedank man maar hoe kan ik een foto op me ding zetten Reageren
gybrus Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 over die bom op de pc verzie bij mij was het de jump button mischien dat die werkt of gewoon effe op alle knoppen duwen. grats Reageren
PB_soldier Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 ik heb de vliegles al gedaan en dan moet ik zo missie doen waar ik en bom moet latten fallen en ik weet niet hoe het is voor de xboxwie weet het zeg het snel gebeurt vanzelf ik hem hem ook op xbox. ik wist het ook niet totdat ik door het ringetje vloog >>> Door Dutchy3010: Je bumpt een topic en plaatst een onnodig bericht. Als er antwoord is gegeven in een topic, laat dan dat topic voortaan rusten.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.