willempie Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Hallo ik had een vraag. Is het ook mogelijk om bepaalde deuren te verwijderen in het spel ? Bijvoorbeeld de Deuren in Area 51. En de grote deur van het schip in Easter Basin. mvg Reageren
Jarno Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Zouden er maar vaker van dat soort vragen worden gesteld. Antwoord: Ja Reageren
kees1991 Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 (bewerkt) mischien handig als je ook ff uitlegt hoe. want met het andwoort: ja. kunnen we niet echt wat. EDIT is mischien stom dat ik dat seg. maar ik zou het self ook wel willen. maar ik weet niet hoe Bewerkt: 20 oktober 2006 door kees1991 Reageren
willempie Geplaatst: 20 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Ja ik was er zelf ook wel van uitgegaan dat het kon. Maar de vraag is hoe ? En aan bijdehante antwoorden hebben we ook weinig. Reageren
nick11123 Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 (bewerkt) kijk ik denk dat je gewoon met de med. een soort van Moomapper. die deuren moet gaan opzoeken in het spel, dan klik je op de deur en dan kijk je hoe de dff heet en die verwijder je dan uit de Gta3.img en klaar ben je zo denk ik het succes ermee EDIT: hieronder: oke dan zat het toch in de scm dan zou ik het ook niet weten Bewerkt: 21 oktober 2006 door nick11123 Reageren
Jarno Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 nick11123 het gaat niet zo. Want in de map editor is er ook geen deur. De deuren geplaatst door de SCM. Zodat die tijdens een missie weer kan worden weggehaald bijvoorbeeld. Je zou toch echt een SCM editor moeten pakken en blijven zoeken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.