Carl_Johnson2 Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 als ik MTA speel zegt iedereen altijd dat SA-MP stom is en dat ging ik dus proberen het doet het niej eens en hoe kan ik dat verwijderen?? Reageren
ikt Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Waarom lukte het niet? SA-MP is best wel leuk, als je goede servers weet te vinden met leuke mensen MTA is ook stom op een stomme server Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 20 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Als ik erop klikte kwam er zo een balkje (20 ofzo) waar op stond dat ze SA-MP.exe nie konden vinden Reageren
Flame^ Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Download de fix op www.sa-mp.com .. Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 20 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 (bewerkt) waar ka ik die fix vinden op dat site ?? EDIT:200stepost Bewerkt: 20 oktober 2006 door Carl_Johnson2 Reageren
Velaro Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 waar ka ik die fix vinden op dat site ??EDIT:200stepost De fix kan je vinden op deze link.. Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 20 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Bedankt maar ik had het al in een andere topic gevonden. en velaro ik zag je nog op MTA maar daar herkent niemand me?? Reageren
Alexy Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Wat een geweldige mening heb jij... Het is stom, want hij doet het niet. Misschien moet je een keer moeite doen om het te laten werken, dingen zoeken, leren... Daarvoor ben je hier tenslotte ... Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 21 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Ik heb het gespeeld en het is inderdaad stom. hoe krijg ik het weg?? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Dat is niet moeilijk hoor. Verwijder gewoon alle bestandjes die SA:MP heeft toegevoegd aan je GTA San Andreas map. Dan is SA:MP weer zo verwijderd. Als je zeker alles weg wilt hebben, en je wilt het niet handmatig doen, dan herinstalleer je GTA San Andreas gewoon. Je savegames blijven dan gewoon bewaard. Succes! Reageren
Krimson Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Ik heb het gespeeld en het is inderdaad stom. hoe krijg ik het weg?? beter dan een race mod. en als je niet weet hoe je iets moet uninstallen, tja... das kut Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.