Jump to content

NVIDIA Drivers Updaten

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een NVIDIA GeForce fx 5500, en ik zou graag willen weten hoe deze te updaten? Op de site via "Download Drivers" vind ik het maar een grote rotzooi, alles staat door elkaar heen en ik kan niks vinden.. Heeft iemand mischien een link of iets hoe ik bij de updates voor mijn videokaart kan komen? ;)

Greetz, Twaka (binnenkort TriggeR)

Geplaatst:
Ik heb een NVIDIA GeForce fx 5500, en ik zou graag willen weten hoe deze te updaten? Op de site via "Download Drivers" vind ik het maar een grote rotzooi, alles staat door elkaar heen en ik kan niks vinden.. Heeft iemand mischien een link of iets hoe ik bij de updates voor mijn videokaart kan komen? ;)

Greetz, Twaka (binnenkort TriggeR)

Je zat bijna goed... :puh: Je gaat inderdaad naar Download Drivers. Dan krijg je dit menu te zien:

driversbc9.jpg

Je zoekt drivers voor je grafische kaart, dus je kijkt Graphics Driver. In het tweede blok komt een nieuw lijstje te staan. Jij hebt een GeForce kaart, dus je moet op GeForce and TNT2 klikken. In het derde blok moet je jouw besturingsysteem aanklikken. Als je dat gedaan hebt, klik je op de Go!-button. Daarna kom je op een pagina waar je de nieuwste drivers kunt downloaden.

EDIT: Kraay was 20 seconden eerder. :D

Geplaatst:

Aha, thnx :Y

Maar ik vind het nog steeds onduidelijk, hoe weet ik nou ineens dat ik GeForce & TN2 moet hebben? :{

Als ze nou bv. GeForce 5 serie hadden dan was het teminste nog een "beetje" duidelijk! :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...