BinkieNet Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Het lukt mij maar niet. welke knoppen moetik gebruiken?? (PS2) Reageren
Velaro Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 (bewerkt) Het lukt mij maar niet. welke knoppen moetik gebruiken?? (PS2) Heel erg moeilijk is het niet; Ik leg je het even uit: Als je naar de wedstrijd bent gegaan en je je geld hebt ingezet kun je beginnen, er zal muziek beginnen spelen en je zal onderaan in beeld in het midden een rondje zien, waar een pijltje in een bepaalde richting naartoe komt. Als dat pijltje juist in het rondje is richt je de rechter joystick naar de desbetreffende richting., Als je score hoger is dan jouw tegenstander win je het dubbel van je inzet. Succes ! Edit: Blijkbaar fout dus, bedankt Bling ik zal het aanpassen, ben blijkbaar niet de enige.. Bewerkt: 20 oktober 2006 door Velaro Reageren
BinkieNet Geplaatst: 20 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Thnx voor je snelle reactie:d mAAR wat is schuin dan? (sorry voor de typfouten (hoofdletters, ik ben geen pro op een laptop ) Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 (bewerkt) Dat is in de richting van het pijltje, dus met het joystickje een beetje schuin naar rechtsboven, linksboven, rechtsonder en linksonder. EDIT: Of het rondje, driehoekje, kruisje en vierkantje. En dan tegelijk rechts en boven voor rechtsboven (rondje = rechts, kruisje = beneden, vierkantje = links en driehoekje = boven). Nou weet ik het niet meer Bewerkt: 20 oktober 2006 door Dutchy3010 Reageren
GTAVC Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 (bewerkt) En je heb ps2 versie zei je dan moet je de rechter analog stick naar boven links of rechts of links of rechts onder duwen ow nee was me toch nie voor want da zijn de knopen voor life's a beach en die disco's Bewerkt: 20 oktober 2006 door GTAVC Reageren
Bling Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Heel erg moeilijk is het niet; Ik leg je het even uit:Als je naar de wedstrijd bent gegaan en je je geld hebt ingezet kun je beginnen, er zal muziek beginnen spelen en je zal onderaan in beeld in het midden een rondje zien, waar tekens naartoe komen. Als dat teken juist in het rondje is druk je op het desbetreffende knopje, dit kan X, het driehoekje, het rondje of het vierkantje zijn. Als je score hoger is dan jouw tegenstander win je het dubbel van je inzet. Succes ! @ Verlaro, volgens mij ben je in de war met de missie 'Life's a Beach'. In deze missie moet je namelijk de x, driehoekje, rondje en vierkantje gebruiken. In de missie 'Cesar Vialpando' moet je het rechter joystickje gebruiken en vervolgens deze op tijd in de richting tikken wat de pijltje in de missie aangeeft. Veel succes! Reageren
Velaro Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 (bewerkt) Thnx voor je snelle reactie:dmAAR wat is schuin dan? (sorry voor de typfouten (hoofdletters, ik ben geen pro op een laptop ) Ik heb geen Playstation dus iemand zal dit moeten bevestigen, maar je kan het even proberen: Het driehoekje of het kruisje indrukken, en met het vierkantje of het rondje een richting kiezen om schuin te gaan. Gewoon de joystick richten naar de richting die verschijnt in het rondje. Bewerkt: 20 oktober 2006 door Velaro Reageren
BinkieNet Geplaatst: 20 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Erg bedankt:) Reageren
GTAVC Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...Cesar_Vialpando hier kan je tevens nog wat info over de missie vinden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.