Jump to content

Buizen frame buggie

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb op deze site een buizen frame buggie gezien, zo een die het amerikaanse leger gebruikt. op welk eiland bevindt zich deze. Ben zeer benieuwt omdat ik zelf zo'n buggie aan het bouwen ben. wie o wie heeft er al mee gereden ?

Groetjes,

Geplaatst:

ik heb er al 2 keer in gereden maar dat ding ben ik met missies teggen gekomen maar nog niet gewoon ergens waar je ze kan ophaalen ofzoiets bijde missies zijn in las vanturas

Geplaatst:

ooh nou weet ik welke auto, dat is die buggy op die woestijn screen van lv volgnes mijn staan/rijden er veel in de woestijn in lv :D .

Geplaatst:
ooh nou weet ik welke auto, dat is die buggy op die woestijn screen van lv volgnes mijn staan/rijden er veel in de woestijn in lv :D .

Denk het niet hoor ^^

Geplaatst:

Het is heel simpel: Rijd naar het strand in het westen van SanFierro. Als je op het strand staat rijd je helemaal naar het noorden...in het uiterste puntje van het strand staat er een(zoals al eerder gezegd werd).

Geplaatst:

Je krijgt er één als je de DirtArena gehaald hebt, gelijk daar bij de deur van die arena ( ook een rallytruck trouwens :D ). Staat er ook ene ergens langs een stuk strand inderdaad en er staat er meestal 1 bij je strandhuisje in Los Santos ( 1e eiland ).

Geinig maar weinig effectief offroad apparaat <_<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...