peet Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Ik heb op deze site een buizen frame buggie gezien, zo een die het amerikaanse leger gebruikt. op welk eiland bevindt zich deze. Ben zeer benieuwt omdat ik zelf zo'n buggie aan het bouwen ben. wie o wie heeft er al mee gereden ? Groetjes, Reageren
GoD.Anubis Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 ik heb er al 2 keer in gereden maar dat ding ben ik met missies teggen gekomen maar nog niet gewoon ergens waar je ze kan ophaalen ofzoiets bijde missies zijn in las vanturas Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 in Flint Range staat ie Bij een paar huizen Reageren
pimp Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 klote ding rijd voor geen meter <_< Reageren
CJ-SA Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 ik vind hem wel fijn alleen staat die nogal snel in de fik Reageren
barry Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 is dat zo'n langwerpige open kar, driewieler dacht ik? :huh: als dat hem is vind ik hem bagger rijden <_< Reageren
Djago Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 je kan de bandito vinden: Reageren
Trax Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Op het noordelijkste puntje van het strand ten westen van San Fierro staat hij Reageren
Spike Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 ooh nou weet ik welke auto, dat is die buggy op die woestijn screen van lv volgnes mijn staan/rijden er veel in de woestijn in lv . Reageren
Syphon Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 ooh nou weet ik welke auto, dat is die buggy op die woestijn screen van lv volgnes mijn staan/rijden er veel in de woestijn in lv . Denk het niet hoor ^^ Reageren
Spike Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 ken iemand een kaart photoshopen of wat dan ook met daarop waar die mooie buggy is? . Reageren
pottevijn Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 maar waar staat ie nu zeg het eens duidelijk aan de hand van een kaart aub Reageren
Smooth Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 Het is heel simpel: Rijd naar het strand in het westen van SanFierro. Als je op het strand staat rijd je helemaal naar het noorden...in het uiterste puntje van het strand staat er een(zoals al eerder gezegd werd). Reageren
pottevijn Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 (ja zoals ik eerder daar al geweest ben) ik vind er niets Reageren
Speedy! Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 Je krijgt er één als je de DirtArena gehaald hebt, gelijk daar bij de deur van die arena ( ook een rallytruck trouwens ). Staat er ook ene ergens langs een stuk strand inderdaad en er staat er meestal 1 bij je strandhuisje in Los Santos ( 1e eiland ). Geinig maar weinig effectief offroad apparaat <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.