DenkaanHenk Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Oke. En ik kan wel in het politie bureau in Los Santos komen... Maar niet in het politie bureau in San Fierro. Hoe kan dat ? Ik kan er niet in komen... Reageren
Lantyz Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Het politiebureau van San Fierro heeft wel een interieur, maar je kunt er normaliteiter inderdaad niet komen. Waarom dit is, is onbekend, want het interieur is helemaal compleet. Als je GTA SA op de PC hebt, kun je het interieur bereiken via het Hidden interiors universe. Je kunt screens en coördinaten hier op WikiGTA vinden. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Is er een Mod voor die ervoor zorgt dat je er wel in kan komen ? Reageren
Die Hard Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 (bewerkt) Is er een Mod voor die ervoor zorgt dat je er wel in kan komen ? Ik denk het wel, ik zal ff zoeken voor je, ik edit mijn bericht als ik er eentje vind. Greets GTA GG Edit: Sorry, ik kan er geen een vinden, misschien moet je het ff aan iemand anders vragen, anders is ie er misschien niet. Bewerkt: 20 oktober 2006 door GTA Ganggast Reageren
GrandTheftMart Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 (bewerkt) Iedereen weet vast wel dat het poltiebureau in San Fierro niet toegangelijk is, alleen de garage. Wat niet iedereen weet is dat het poltiebureau van San Fierro eigenlijk een van de grootste (volgensmij zelfs DE grootste) politiebureau's van GTA SA moest worden. Het politiebureau is dan ook bijna geheel afgewerkt, met 2 ingangen (een in de garage en een aan de straat) en heel veel kamers. Wat is volgensjouw de reden dat het niet geplaatst is? Tijd lijkt mij niet het probleem, iets neerzetten in GTA is niet zoveel moeite, zeker als het helemaal af is. Is er een andere reden? Discusseer mee! Enkele screenshots (voor het gemak gemaakt in SAMP) De balie De hoofdingang aan de straat kant De cellen Het prikbord (met real life foto's) Bewerkt: 25 oktober 2006 door GrandTheftMart Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 (bewerkt) Ik denk gewoon dat het politiebureau om een of andere reden eruit is gehaald of mischien is het een bug. Het is in iedergeval niet bekend waarom het politiebureau eruit is gehaald. Maar je kan natuurlijk altijd denken maar weten niet. Bewerkt: 25 oktober 2006 door denkaanhenk Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Misschien dat voor de andere politiebureaus een missie(s) gemaakt was. En dat ze daar wel een binnenkant gemaakt hebben. Die ook toegankelijk was. Ik denk dat dit niet gold voor het bureau in san fierro. Dat ze gewoon geen missie hadden gemaakt in het bureau, of wat er mee te maken had. Het kan ook zijn, omdat de binnenkant er dus wel via SAMP toegangkelijk is, dat ze wel een missie hadden... Maar deze uiteindelijk niet gebruikt hebben in het spel. En dat daarom ook het Politiebureau in SF ontoegangkelijk gemaakt is. Reageren
Lantyz Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 -Topic samengevoegd met ouder topic- Dat het politiebureau ontoegankelijk is lijkt mij weinig meer dan een foutje, evenals de Hidden Tattoo Parlour in de PS2 versie. Misschien dat voor de andere politiebureaus een missie(s) gemaakt was. En dat ze daar wel een binnenkant gemaakt hebben. Die ook toegankelijk was. In LSPD HQ en LVPD HQ spelen zich ook geen missies af, dus dat lijk me niet de reden. Reageren
Jarno Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Lopen er wel in de PC versie politie mannen rond? Als dat wel zo is kan je een simpele mod maken die 2 enexen plaatst en aan elkaar verbind. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.