Jump to content

Lord of War vs. Ferre

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: Max 500x150

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Zsm

Mijn inlevering komt na die van jou. ;)

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:
mag het ook linkin park zijn? Of meot het usher achtig zijn?

Liefst hip hop. Of zoals jij zegt Usher achtig.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb DaddyPimp een PM verstuurt en hij heeft jammergenoeg geen tijd om te battlen.

Iemand anders dan?

Lord of War:

rihannawr9.jpg

Ferre:

Ferre-LupeFiascocover.png

Let the game begin! Veel succes, Ferre!

Bewerkt: door Lord of War
Geplaatst:

Hmm, moeilijke keuzen:

Lord of war: Mooi gemaakt, goed een beetje zwart wit achtig. Mooie brushes enzo erom heen. Text is niet heel mooi. Had je nog wel wat mee kunnen doen. Font past er wel goed bij.

Ferre: Goed blauw gemaakt. Wat lichter. Alleen het trekt mij niet zo heel erg. De text is er goed ingemaakt :klap:

Na wat denken gaat mijn stem naar Lord of War

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar Lord of War, omdat deze sig kortweg wat gedetaileerder is. Die van Ferre vind ik overigens ook erg mooi, maar die van Lord of War vind ik dus wat gedetailleerder en ik vind dat hij wat leukere effecten heeft.

Lord Of War

Lord Of War:

Ik vind deze sig echt mooi, ook door de render :engel: en de kleuren passen ook echt...

Mooie effects gebruikt, echt toppie! :bier:

8,7/10

Ferre

Ik vind hem toch iets te simpel, iets wat me opviel...

Wel mooie effects gebruikt, maar het ziet er wat leegjes uit zonder border. (ik zie die border dus echt niet Ferre :puh:)

Misschien kun je aan deze punten nog wat doen?

7/10

Bewerkt: door Crankeye
Geplaatst:

mijn stem gaat naar lord of war want ik vind die gewoon mooier en die van ferre is eigenlijk alleen maar blauw gemaakt als ik hem snel bekijk.

stem: lord of war

Geplaatst:

Ik vind de signature van Lord of War nogal onduidelijk. Ik zie dat je je richt op Rihanna, maar de manier waarop vind ik niet zo mooi. De brushes die je gebruikt vind ik er nogal scherp uitzien. Het zijn hele grote stukken, en dat vind ik hier alles behalve mooi staan. Misschien had je beter wat splatter brushes kunnen gebruiken, het lijkt alsof je die hier ook gebruikt heb maar dan met een grotere versie. Misschien had je de opacity ook nog wel wat kunnen verlagen. Dan valt het minder op, wat een mooier geheel geeft. Je tekst vind ik opzich nog niet zo heel slecht. Een ander plekje had mischien mooier gestaan, maar dat is smaak denk ik.

Dan Ferre, over die van jouw heb ik niet eens zoveel te zeggen. Ik vind hem er perfect uitzien. Ik gok erop dat je er een gradient map over hebt gegooid, het ziet er in ieder geval mooi uit. Ik zie eigenlijk ook geen minpunten, waarschijnlijk heb je ook weinig effecten gebruikt. De effecten die je hebt gebruikt kan ik zo even niet opnoemen, ik weet namelijk niet precies wat je hebt gedaan. Je tekst vind ik ook goed geplaatst, het valt niet op en een simpel fontje staat hier hartstikke mooi. Al met al een mooi geheel. Genoeg pluspunten om mijn stem te krijgen.

Vote: Ferre.

Geplaatst:

En de winnaar is, Lord of War! +1 punt voor in de ranking. Helaas heeft Ferre verloren, en krijgt hij -1 punt. Jij komt er wel weer bovenop. ;)

Topic locked and ranking updated. :cya:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...