Lord of War Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 (bewerkt) Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: Max 500x150 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Zsm Mijn inlevering komt na die van jou. Bewerkt: 5 november 2006 door RonaldVC
.Antonio Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 mag het ook linkin park zijn? Of meot het usher achtig zijn?
Lord of War Geplaatst: 21 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 mag het ook linkin park zijn? Of meot het usher achtig zijn? Liefst hip hop. Of zoals jij zegt Usher achtig.
.Antonio Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Oke, dan meot maar iemand anders
Lord of War Geplaatst: 22 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Iemand die wil battlen?
DaddyPimp Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Ik wil wel, ik zal mijn Design zsm inleveren..
Lord of War Geplaatst: 4 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Ik heb DaddyPimp een PM verstuurt en hij heeft jammergenoeg geen tijd om te battlen. Iemand anders dan?
Ferre Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 (bewerkt) Mijn inzet: http://ferre.jarnoveuger.nl/stuff/Ferre-LupeFiascocover.png Dit is een signature van de cover van Lupe Fiasco's album. Bewerkt: 4 november 2006 door Ferre
Lord of War Geplaatst: 4 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2006 (bewerkt) Lord of War: Ferre: Let the game begin! Veel succes, Ferre! Bewerkt: 4 november 2006 door Lord of War
.Antonio Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Hmm, moeilijke keuzen: Lord of war: Mooi gemaakt, goed een beetje zwart wit achtig. Mooie brushes enzo erom heen. Text is niet heel mooi. Had je nog wel wat mee kunnen doen. Font past er wel goed bij. Ferre: Goed blauw gemaakt. Wat lichter. Alleen het trekt mij niet zo heel erg. De text is er goed ingemaakt Na wat denken gaat mijn stem naar Lord of War
M4X Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Mijn stem gaat naar Lord of War, omdat deze sig kortweg wat gedetaileerder is. Die van Ferre vind ik overigens ook erg mooi, maar die van Lord of War vind ik dus wat gedetailleerder en ik vind dat hij wat leukere effecten heeft.
Crankeye Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 (bewerkt) Lord Of War Lord Of War: Ik vind deze sig echt mooi, ook door de render en de kleuren passen ook echt... Mooie effects gebruikt, echt toppie! 8,7/10 Ferre Ik vind hem toch iets te simpel, iets wat me opviel... Wel mooie effects gebruikt, maar het ziet er wat leegjes uit zonder border. (ik zie die border dus echt niet Ferre ) Misschien kun je aan deze punten nog wat doen? 7/10 Bewerkt: 5 november 2006 door Crankeye
tiesto Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 mijn stem gaat naar lord of war want ik vind die gewoon mooier en die van ferre is eigenlijk alleen maar blauw gemaakt als ik hem snel bekijk. stem: lord of war
-Matthijs- Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Ik vind de signature van Lord of War nogal onduidelijk. Ik zie dat je je richt op Rihanna, maar de manier waarop vind ik niet zo mooi. De brushes die je gebruikt vind ik er nogal scherp uitzien. Het zijn hele grote stukken, en dat vind ik hier alles behalve mooi staan. Misschien had je beter wat splatter brushes kunnen gebruiken, het lijkt alsof je die hier ook gebruikt heb maar dan met een grotere versie. Misschien had je de opacity ook nog wel wat kunnen verlagen. Dan valt het minder op, wat een mooier geheel geeft. Je tekst vind ik opzich nog niet zo heel slecht. Een ander plekje had mischien mooier gestaan, maar dat is smaak denk ik. Dan Ferre, over die van jouw heb ik niet eens zoveel te zeggen. Ik vind hem er perfect uitzien. Ik gok erop dat je er een gradient map over hebt gegooid, het ziet er in ieder geval mooi uit. Ik zie eigenlijk ook geen minpunten, waarschijnlijk heb je ook weinig effecten gebruikt. De effecten die je hebt gebruikt kan ik zo even niet opnoemen, ik weet namelijk niet precies wat je hebt gedaan. Je tekst vind ik ook goed geplaatst, het valt niet op en een simpel fontje staat hier hartstikke mooi. Al met al een mooi geheel. Genoeg pluspunten om mijn stem te krijgen. Vote: Ferre.
.Levi. Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 En de winnaar is, Lord of War! +1 punt voor in de ranking. Helaas heeft Ferre verloren, en krijgt hij -1 punt. Jij komt er wel weer bovenop. Topic locked and ranking updated.
Recommended Posts