Jump to content

Auto bedrijf kopen??

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil graag dat autobedrijf kopen dat vlak bij je eigen garage is (op het 2de eiland) maar waneer kan ik dat doen.

Geplaatst:

daar ben ik al helemaal klaar mee ik ben nu met de 3de missie van die gast onder die brug en ik ben door woozie gebeld en ik heb die rc shop gekocht.

Geplaatst:

voordat je de 1e missie op las venturas gaat doen (ong mission60) word je gebeld en verteld dat die garage te koop staat en hem kan kopen :)

Geplaatst:
voordat je de 1e missie op las venturas gaat doen (ong mission60) word je gebeld en verteld dat die garage te koop staat en hem kan kopen :)

Je moet wél alle Driving School tests hebben afgelegd, en allemaal geslaagd zijn.

Geplaatst:

Je moet wél alle Driving School tests hebben afgelegd, en allemaal geslaagd zijn.

uiteraard ;)

btw maakt niet uit of je bronz silver of goud heb

daar unlock je auto's mee :)

• 1 year later...
Geplaatst: (bewerkt)

die scholen zitten in san fierro wanner je ongever 3 tot 5 missies hebt gedaan dan belt iemand van de garage je

Edit: Eerste post/bump =].

Bewerkt: door Carl_Johnson2
Geplaatst: (bewerkt)

Euh,kijk eens naar de datum :cab: Meer dan een jaar oud.Als je even naar de vorige topics kijkt is het handig als je eerst naar de datum kijkt :)

Niet bumpen he ;)

Bewerkt: door Velaro

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...