Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik heb terug enkele vraagjes, en ik hoop dat ze zo veel mogelijk beantwoord geraken :puh:

- Weet er soms iemand hoe ik in de HANDLING kan bepalen hoeveel graden het voorwiel van een wagen draait bij het sturen? Zodat je dus korter een bocht kan draaien. (in mijn geval een Linerunner & Roadtrain)

- Weet er soms iemand hoe het komt dat een trailer in kleine schokjes van links naar rechts beweegt en omgekeerd? Is namelijk nogal irritant tijdens het rijden :puh:

- Kan je in de HANDLING regelen hoe hard/zacht de veringen van een wagen staan? Hoe dan? :D

- Hoe bepaal je de breedte van de wielen in de HANDLING?

Greetzzz

Geplaatst: (bewerkt)
Hey,

Ik heb terug enkele vraagjes, en ik hoop dat ze zo veel mogelijk beantwoord geraken :puh:

- Weet er soms iemand hoe ik in de HANDLING kan bepalen hoeveel graden het voorwiel van een wagen draait bij het sturen? Zodat je dus korter een bocht kan draaien. (in mijn geval een Linerunner & Roadtrain)

- Weet er soms iemand hoe het komt dat een trailer in kleine schokjes van links naar rechts beweegt en omgekeerd? Is namelijk nogal irritant tijdens het rijden :puh:

- Kan je in de HANDLING regelen hoe hard/zacht de veringen van een wagen staan? Hoe dan? :D

- Hoe bepaal je de breedte van de wielen in de HANDLING?

Greetzzz

de aantal grades voor het draaien van het wiel ik zou het eerlijk gezegd niet weten

hoe het komt dat een trailer in kleine schokjes van links naar rechts beweegt en omgekeerd? meestal komt het door de snelheid

Kan je in de HANDLING regelen hoe hard/zacht de veringen van een wagen staan? Hoe dan? Volgens mij kan het niet

Hoe bepaal je de breedte van de wielen in de HANDLING? de breedte kun je niet bepalen in handling

.:EDIT:.

je kunt ook HIER een tool downloaden om handling makkelijker te veranderen

Veel succes ermee!

Bewerkt: door Dj-GTA

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...