ijscoman Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Beste mensen. Ik heb een lange tijd terug een eigengemaakte filmpje opgenomen met fraps. me stem erin gezet. me nickname is davincstyle maar hier heet ik ijscoman. ijscoman is me oude nickname. GTA San Davincstyle missie 1 http://media.putfile.com/GTA-San-Davincstyle-Missie-1 GTA San Davincstyle missie 2 http://media.putfile.com/GTA-San-Davincstyle-Missie-2 veel plezier :$ Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Erg leuk gemaakt Davinc. Je hebt een aparte rijstijl , Maar verder is het erg leuk gedaan. Jammer dat de missies zo kort zijn, Maar hier komt bij je volgende filmpje vast wel verandering. KUTGW Reageren
Die Hard Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Mooi hoor, ook stemmetjes zijn wel grappig, alles goed nagemaakt, alleen bij de eerste missie liep het rijden bijna fout! Hij is ook erg leuk en grappig. Hopelijk maak je er nog een paar! Greets GTA GG Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 (bewerkt) Heel erg leuke filmpjes ook die stemmetjes zijn goed bij de meeste filmpjes is dat niet zo. Bewerkt: 21 oktober 2006 door S.W.A.T. Reageren
Dynamic Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Leuke filmpjes maar dit woord in: Beeld en geluid fora. Ga zo door met filmpjes. leuk werk. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Leuke filmpjes maar dit woord in: Beeld en geluid fora.Ga zo door met filmpjes. leuk werk. GTA SA filmpjes horen gewoon bij GTA general hoor. Reageren
Cencicodis Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Het is heel anders!! Zeker die stemmetjes Cencicodis Reageren
cheizz Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 heey coole filmpjes maare... bij het tweede filmpje rijdt je in 2 verschillende auto's wel cool!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.