DenkaanHenk Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Ik krijg een foutmelding bij een patch die ik gedownload hebt. Als ik hem wilt verwijderen staat dat het bestand al bij een ander bestand in gebruik is. EN in het configuratiesscherm bij software staat HET NIET ! Wat moet ik doen me hele computer is naar de kl*te. Ik zit nu op mijn pa's computer. Internet doet het niet. San ANdreas doet het niet. Niks doet het meer. Weet iemand het ??? Reageren
Advancegta Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Een virus.Een virusscanner downloaden kan niet want je zei dat internet niet meer werkt.Je kan natuurlijk altijd de bestanden van bijvoorbeeld nod32 op CD of Memorystick zetten zodat je hem zo op je PC kan zetten.Anders ben ik bang dat je hem zal moeten formatteren en herinstalleren.Wat voor patch was het eigenlijk wat zou het moeten doen? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Niks werkt meer NIKS !!! Het is een patch om GTA San Andreas van versie 2 naar 1 te downloaden. En ik mag de computer niet opnieuw instaleren van mijn ouders. Reageren
ikt Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Wat een ouders.... Doe als je de computer hebt opgestart gewoon werken. Negeer foutmeldingen van explorer.exe of iets in die richting. Slaap gewoon het venstertje weg. Nu ruim je je computer op door belangrijke zooi naar een andere plek te brengen [Zoals een ext. harde schijf]. Herinstalleer je computer. [Je ouders zijn denk ik bang dat je belangrijke bestanden wegpleurt.] Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Het is gelukt ik had mijn internet ontvanger op een andere plek gezet. Nu is hij weer supersnel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.