kelvin1412 Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 ik heb net 100% gedowload voor de pc. http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.280 daar dus enuh ik snap nouw niet hoe je die op je spel kan krijguh haha dus wat help kan ik goed gebruike tnx Reageren
Svenie Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 (bewerkt) Ik veronderstel, dat je de savegame al op je pc hebt staan ? Als dit het geval is, open het mapje met de savegame en kopieer deze! Nu gaan we zoeken naar het mapje waar we de savegame plaatsen. Ga naar Mijn Documenten en zoek daar naar GTA San Andreas User files. In dit mapje plak je deze savegame. Start nu San Andreas op, en je zal zien dat de savegame in het menu te vinden is. Screens: Let op: Als je het mapje GTA San Andreas User files niet vindt bij Mijn Documenten, dan wil dit zeggen dat je eerst nog de eerste missie uit het spel moet halen, en achteraf saven. Nu wordt het mapje gecreëerd, en kan je je savegames erin plaatsen. Voor meer info over die eerste missie: WikiGTA! Veel succes, en als je nog een vraag zou hebben aarzel dan niet om iets te vragen. Bewerkt: 20 oktober 2006 door Svenie Reageren
kelvin1412 Geplaatst: 20 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 bedankt geef je msn is dt gaat wt beter wnt het lukt nie:S >>> Door Dutchy3010: Berichten samengevoegd<<< Reageren
Svenie Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 (bewerkt) Dit mag ik niet geven in het openbaar op dit forum. Stuur mij misschien een pm, of bekijk mijn profiel, daar staat mijn msn adres ook vermeld! Bewerkt: 20 oktober 2006 door Svenie Reageren
.Sharingan Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 (bewerkt) Let op: Als je het mapje GTA San Andreas User files niet vindt bij Mijn Documenten, dan wil dit zeggen dat je eerst nog de eerste missie uit het spel moet halen, en achteraf saven. Nu wordt het mapje gecreëerd, en kan je je savegames erin plaatsen. Voor meer info over die eerste missie: WikiGTA!Veel succes, en als je nog een vraag zou hebben aarzel dan niet om iets te vragen. Dit is niet echt waar, Ik heb laatst San andreas opnieuw geïnstaleerd, Ik wilde meteen met een 100% spelen. Ik downloade hem, en kon het meteen plakken (San Andreas User Files). En ik had het spel nog niet gespeeld. Dus je kan je savegames Wel meteen plakken in San Andreas Userfiles Ohja Kevin1412, jij kan geen Topics op slot zetten. Dat kunnen Moderators Global Moderators en Admins. Megaleden kunnen door hun gemaakte topics ook sluiten. Whoop Bewerkt: 20 oktober 2006 door .WhoopDiDoo. Reageren
Sseb Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 (bewerkt) ik wil de save game ook in het spel doen maar dat lukt niet ik kan geen mapje vinden waar savegames staat en misschien heeft het te maken dat derest een ander soort bestant is dan , de 100% savegame? ik heb alles gedaan alleen ik weet niet waar die save game staat dus ik kan hem niet kopieren. maar voor derest staat de 100% savegame wil in user files Bewerkt: 22 oktober 2006 door Sseb Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Zet de 100 % Savegame in Mijn Documenten GTA San Andreas Userfiles En dan start je GTA San Andreas op. Doe LoadGame en laat hem laden. En geniet van je 100 % SaveGame. Reageren
Sseb Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 (bewerkt) Zet de 100 % Savegame in Mijn Documenten GTA San Andreas UserfilesEn dan start je GTA San Andreas op. Doe LoadGame en laat hem laden. En geniet van je 100 % SaveGame. nee doet het niet maar misschien ligt het aan dat ik al een save game heb smallvile bank of zo, ergens begin missies 2e land. moet ik die delete of zo? en dan kijken of ik de eerste missie moet doen en zo? Bewerkt: 22 oktober 2006 door Sseb Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Zet de 100 % Savegame in Mijn Documenten GTA San Andreas Userfiles En dan start je GTA San Andreas op. Doe LoadGame en laat hem laden. En geniet van je 100 % SaveGame. nee doet het niet maar misschien ligt het aan dat ik al een save game heb smallvile bank of zo, ergens begin missies 2e land. moet ik die delete of zo? en dan kijken of ik de eerste missie moet doen en zo? Ik snap eerlijk gezegd je vraag niet echt. Je hebt 8 verschillende slotjes, dus als je in slotje 1 die savegame bij de bank hebt, en in slotje 2 de 100% savegame, dan lukt dat makkelijk. Je kunt beter kijken of je wel de goede versies hebt. Versie 1 moet natuurlijk ook een 100% savegame van versie 1 hebben, en versie 2 van versie 2. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Of Download de 100 % SaveGame op GTAGaming. http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?acti...ile&id=1223 Je Download het bestand. Zet de SaveGame in Mijn Documenten GTA San Andreas Userfiles En zet het Main bestand in Data Script Dat doe je door op je rechtermuisknop te klikken en dan op eigenschappen klikken dan doel zoeken Data en dan Script. En vervang dat bestand voor de nieuw Main bestand. Let op je hebt wel Versie 1 van GTA San Andreas nodig. En dan start je GTA San Andreas op. Dan Loadgame. En geniet van je 100 % Savegame. Veel succes. Reageren
ThaDcc Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 he? wtf bij mij doet hij het niet! Ik veronderstel, dat je de savegame al op je pc hebt staan ? Als dit het geval is, open het mapje met de savegame en kopieer deze! Nu gaan we zoeken naar het mapje waar we de savegame plaatsen. Ga naar Mijn Documenten en zoek daar naar GTA San Andreas User files. In dit mapje plak je deze savegame. Start nu San Andreas op, en je zal zien dat de savegame in het menu te vinden is. Screens: Let op: Als je het mapje GTA San Andreas User files niet vindt bij Mijn Documenten, dan wil dit zeggen dat je eerst nog de eerste missie uit het spel moet halen, en achteraf saven. Nu wordt het mapje gecreëerd, en kan je je savegames erin plaatsen. Voor meer info over die eerste missie: WikiGTA! Veel succes, en als je nog een vraag zou hebben aarzel dan niet om iets te vragen. hoe kan jij SA multiplayer spelen? waar download je dat? ik snap er geen zak van Reageren
Sseb Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 hallo ben ik weer ik heb er een gevonden die het doet alleen die heeft mijn oude file overschreven ik weet niet hoe nu moet ik dus die ene begin missie doen maar die heb ik al 3 keer gedaan en tussen die missies heb ik 1 uur gewacht om te wachten totdat het mapje gecreerd wordt maar dat gebeurt dus niet wat nu?? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 hallo ben ik weerik heb er een gevonden die het doet alleen die heeft mijn oude file overschreven ik weet niet hoe Dit is vrij logisch. Je hebt namelijk 8 slotjes, waarin je een savegame kunt bewaren. Stel, je hebt jouw savegame opgeslagen in slotje 1, de bovenste dus. Dan zie je in de map "San Andreas User Files" een bestand staan met als naam: GTASAsf1.b, die 1 staat dan voor slotje 1. Als je dan een savegame download met als naam GTASAsf1.b, en je slaat hem ook op in de map "San Andreas User Files" onder die naam, dan is overschrijf je de oude savegame dus. Het makkelijkste is gewoon even de naam veranderen als je een savegame download, gewoon de 1 veranderen in een 2 of een ander getal tussen de 2 en de 8. nu moet ik dus die ene begin missie doenmaar die heb ik al 3 keer gedaan en tussen die missies heb ik 1 uur gewacht om te wachten totdat het mapje gecreerd wordt maar dat gebeurt dus niet wat nu?? Hier snap ik dus helemaal niets van . Welk mapje moet worden gecreerd? San Andreas User Files heb je als het goed is al. Graag wat duidelijkere uitleg, zodat wij je beter kunnen helpen! Reageren
Sseb Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) Let op: Als je het mapje GTA San Andreas User files niet vindt bij Mijn Documenten, dan wil dit zeggen dat je eerst nog de eerste missie uit het spel moet halen, en achteraf saven. Nu wordt het mapje gecreëerd, en kan je je savegames erin plaatsen. Voor meer info over die eerste missie: WikiGTA! het moet gecreeerd staat hier maar ik begrijp het ookniet wat er mee bedoeld wordt Bewerkt: 23 oktober 2006 door Sseb Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.