Dutchy3010 Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Let op: Als je het mapje GTA San Andreas User files niet vindt bij Mijn Documenten, dan wil dit zeggen dat je eerst nog de eerste missie uit het spel moet halen, en achteraf saven. Nu wordt het mapje gecreëerd, en kan je je savegames erin plaatsen. Voor meer info over die eerste missie: WikiGTA! het moet gecreeerd staat hier maar ik begrijp het ookniet wat er mee bedoeld wordt Je hebt toch waarschijnlijk al eens een missie gespeeld? Anders had je ook je eerste savegame niet kunnen opslaan. Dit geldt alleen voor de allereerste keer dat je het spel speelt, en uit jouw tekst kan ik opmaken dat jij GTA San Andreas al wel eens had gespeeld. Dan heb je dus als het goed eens al GTA San Andreas User Files . Reageren
Sseb Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 maar wat moet ik doen als ik die eerste missie heb opgeslagen.. dan moet krijg ik gewoon de eerste missies van ryder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.