Jump to content

KLADBLOK:S

Recommended Posts

Geplaatst:

nou ik weet al hoe ik die 100% uit save in hert spel moet krijgen maar als ik iets dowload dn krijg ik dt geliujk in klad blok en dn wekt het niet meer :-(:-(:-(

weeet mis iemand hoe je dt weer normaal krijgt of is iemand zo lief om ff me me op msn de save te stuure wnt dn komt hij niet in klad blok :engel::engel:

ik hoop dt jullie helpen lols

Gr.kelvin :bier:

help iemand?? :bonk:

>>> Door GTA-Sheep: Laten we beginnen met je 2 posten samenvoegen, want dubbelposten is niet toegestaan. De rest van je antwoord krijg je zo, want ik zie Preddy al posten<<<

Geplaatst:

Bedoel je dat het 'b bestand' (dus de savegame) een kladblok icoontje heeft, ipv van 'XP herkent het niet dus maar een blanco'?

Lijkt me sterk want als je een savegame van dit forum download zou die alleen het .rar bestandje meteen openen, met het programma dat jij gebruikt voor het uitpakken van zulke files.

Geplaatst:

ja het is wel zo ik krijg heel de tijd zoon kladblok teken als ik iets dowload en dat is van ELKE site :bonk:

Geplaatst: (bewerkt)

Zou je eens een plaatje van het gedownloade bestandje kunnen posten (hosten via imageshack.us en ook welke browser je gebruikt?

@de 2 berichten hieronder: Het plaatje niet? Als je via imageshack doet moet je de 'direct link' (onderste regel) tussen de d005.gif tags zetten.

Edit #2: Sorry maar ik kan het niet goed zien. Een grotere resolutie is zeker niet mogelijk?

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:

De volgende keer dat je dubbelpost kelvin1412 krijg je een waarschuwing van me. Ik voegde er net al 2 van je samen en meldt daar dat dubbelposten niet is toegestaan. En dan maak je er zelfs een triplepost van. Gebruik de "edit" knop om je berichten aan te passen. Je hebt nu je plaatje laten zien aan ons en er volgt vanzelf een reactie. Iets minder ongeduldig graag, dan is de animo je te helpen ook veel groter :Y

Geplaatst:

Heb je al een bestand in de San Andreas Userfiles staan ?

Zoja, kijk wat voor een bestandtype het is, .b bestand.

Dat moet je veranderen ipv (wat er achter de naam staat van jou bestand) bijvoorbeeld, Savegame.klad

Je moet dat zien te veranderen naar, Savegame.Klad.

Geplaatst:

Probeer even het kladblok-bestand met je rechtermuisknop aan te klikken, en selecteer 'Openen met'. Neem nu programma kiezen en je zult een lijst krijgen; Waarschijnlijk staat hier 'Kladblok' geselecteerd, en staat het vinkje met 'Deze extensie altijd openen met kladblok' aan. Zet dit vinkje uit, zie ook onderstaande screen.

screenshot001jy8.th.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...