Jump to content

welke level 2 missies moet je doen?


warhoofd3

Recommended Posts

Hallo timmyhawky,

Ik heet je eerst van harte welkom op het forum. Ik heb gezien dat je iets had gepost in het GTA III deel. Wat bedoel je met level 2 missies? Zou jij je vraag beter kunnen uitleggen? Ik en andere mensen kunnen je dan zo iets beter helpen. Neem eens een kijkje op wikigta bij de beschrijvingen van de missies, Sub Missies, Features, Collectables en de overige dingen. Misschien staat daar de missie waar je naar op zoek was. Kan het zo zijn dat je in een andere deel van het forum wilde posten.

Edit 1: Ik zal eens een gokje wagen. Bedoel je soms dat je naar het derde eiland wil? Als je daar zo snel mogelijk wil belanden dan moet je de A Drop in the Ocean van Donald Love gedaan hebben. Na deze missie speel je het derde eiland vrij en na de missie Grand Theft Areo kun je missies doen voor D-Ice.

Edit 2: De mensen van Wikigta hebben een missieoverzicht gemaakt om de spelers van GTA III te laten zien wat er gebeurt als je bepaalde missies hebt uitgespeeld. Je kunt daar in een oogopslag zien welke missie je dan unlockt.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo timmyhawky,

Ik heet je eerst van harte welkom op het forum. Ik heb gezien dat je iets had gepost in het GTA III deel. Wat bedoel je met level 2 missies? Zou jij je vraag beter kunnen uitleggen? Ik en andere mensen kunnen je dan zo iets beter helpen. Neem eens een kijkje op wikigta bij de beschrijvingen van de missies, Sub Missies, Features, Collectables en de overige dingen. Misschien staat daar de missie waar je naar op zoek was. Kan het zo zijn dat je in een andere deel van het forum wilde posten.

Bedankt, maar die lijst snapte ik juist niet ;) deze:

http://nl.wikigta.org/index.php/Missieover...t_%28GTA_III%29

In level 1 bleek ookdat ik overbodige missies moet doen.

p.s. vette site

EDIT: bedankt voor de info in je edit!

hier heb ik genoeg aan.

sluit maar als je wil moderators ;)

Bewerkt: door timmyhawky
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...